فروش بلیت‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ از بهار ۹۸

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶
    کد خبر :260342

مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان بلیت‌فروشی این بازی‌ها را مشخص کردند.

بیش از 26 ماه تا آغاز بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 در توکیو زمان مانده، اما کمیته برگزاری این بازی‌ها از هم‌اکنون در اندیشه انجام بهترین برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب آن است.

طبق آخرین تصمیم‌گیری، این کمیته قصد دارد بلیت‌فروشی را از بهار 2019 آغاز کند قرار است این بلیت‌فروشی از طریق وب‌سایت رسمی بازی‌ها و مکان‌های مخصوصی که در نظر گرفته می‌شود، صورت بگیرد.

همچنین قرار است قیمت پیشنهادی بلیت‌ها در ماه جولای 2018 از طریق کمیته برگزاری به هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک ارائه شود.

بازی‌های پارالمپیک 2020 تقریباً به فاصله یک ماه بعد از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود، این در حالی است که هنوز برنامه‌ریزی نهایی برای فروش بلیت‌های پارالمپیک صورت نگرفته است. قرار است پنل مخصوص این کار تا روز چهارشنبه تنظیم شده و به اعضای کمیته ارائه شود.

مسئولان برگزاری بازی‌های 2020 توکیو 7.8 میلیون بلیت برای این بازی‌ها در نظر گرفته‌اند که ارزشی نزدیک به 77.3 میلیارد یوان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، این سومین بلیت‌فروشی در تاریخ المپیک است. پیش از این بزرگترین بلیت در نظر گرفته برای یک دوره از المپیک مربوط به 1996 آتلانتا با 11 میلیون بلیت و 2012 لندن با 8.5 میلیون بلیت است. البته در نهایت برای المپیک 1996 آتلانتا 8.3 میلیون بلیت و برای المپیک 2012 لندن 8.2 میلیون بلیت فروخته شد که این بیشترین آمارهای فروش در تاریخ این بازی‌ها هستند.

همچنین برای پارالمپیک 2020 انتظار توزیع 2.3 میلیون بلیت اعلام شده که ارزش آن معادل 4.4 میلیارد یوان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید