اقتدار هوگوپوشان ایران در تونس/ مدال‌های ایران به 8 رسید

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
    کد خبر :260280

چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ روز به پایان رسید و در پایان ۲ مدال طلا توسط هوگوپوشان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به عدد ۸ برسد.
به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از روز دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه در سالن “ساله کوارت” الحمامات آغاز و امروز (جمعه – ۲۴ فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

در روز پنجشنبه – ۲۳ فروردین‌ماه و در روز چهارم با حضور ۱۷۳ هوگوپوش، پیکار‌های ۵۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران و ۶۸- و ۷۳- کیلوگرم پسران انجام شد که مهسا کیا دلیری (۵۹- کیلوگرم)، یلدا، ولی نژاد (۶۳- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (۶۸- کیلوگرم) و علی اشکوریان (۷۳- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند.

در پایان مبارزات این روز، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان موفق شدند توانمندی خود را به منصه ظهور بگذارند و مدال طلایی جهان کسب کنند، اما مهسا کیادلیری و یلدا، ولی نژاد در نهایت شایستگی نتیجه را در یک قدمی سکو به حریفانشان واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا (حسین لطفی، امیر، ولی پور، امیرسینا بختیاری و حامد اصغری) و ۲ برنز (مبینا کلی‌وند و عرفان مرادی) شدند.

فردا و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، ۱۱۶ تکواندوکار در اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم دختران و ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم پسران به میدان می‌روند؛ آناهیتا توکلی (۶۸- کیلوگرم)، کیمیا همتی (۶۸+ کیلوگرم)، محمدعلی خسروی (۷۸- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (۷۸+ کیلوگرم) آخرین نمایندگان کشورمان بر شیاپ‌چانگ جهانی هستند.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید