دستور کار جلسات علنی هفته آینده؛

سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و کشاورزی در دستور کار مجلس

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱
    کد خبر :259972

نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده خود سوال از وزرای ارتباطات، بهداشت و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.

به گزارش ایسنا، طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس از دستور کارهای جلسات علنی یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه آینده مجلس خواهد بود.

نمایندگان همچنین رد طرح دهیاری‌ها، لایحه موافقتنامه بین‌المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون، لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح و لایحه حفاظت از خاک را مورد بررسی قرار می‌دهند.

لایحه موافقتنامه بین ایران و چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور و لایحه هزینه قطعی نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات هفته آینده است.

سوال سیده‌حمیده زرآبادی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان قزوین و تهران از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سوال نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران از وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و سوال مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، شکور پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار و شهروز برزگر نماینده سلماس از وزیر جهاد کشاورزی هم در دستور کار جلسات هفته آینده قرار دارد.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد عملکرد اجزای یک و دو بند «ز» تبصره یک قانون بودجه سال ۹۶ و گزارش این کمیسیون در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها طی سال‌های ۸۹ تا ۹۵ و همچنین گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر و گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مورد نحوه اجرای قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از دیگر دستور کارهای مجلس در هفته آینده است.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مجید گفت:

    وزیر سئوال شونده راضی نمایندگان مجلس راضی گور پدر ملت ناراضی چرا مطالبات مردم از دولت در مجلس سوخت میشود مجلس مردمی شد مجلس دولتی

دیدگاهتان را بنویسید