وزارت ورزش و جوانان به استفاده از کالای ایرانی نگاه ویژه‌ای دارد/ ارتقای کیفیت تولید داخلی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را ماندگار می‌کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
    کد خبر :259814

سرپرست فدراسیون گلف، گفت: خوشبختانه در حال حاضراکثر لوازم مورد نیاز در این رشته ها در داخل کشور تولید می شود همچنین از سال جاری تلاش و نگاه فدراسیون به تولید کلیه لوازم مینی گلف نیز در داخل کشور می باشد.

بهروز منتقمی سرپرست فدراسیون گلف، درباره حمایت از کالای ایرانی در گفتگو با برنا، گفت: رهبر معظم انقلاب هر ساله عنوانی را برای سال نامگذاری می کنند، امسال هم به عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گرفته که خطاب به دولت و مردم به عنوان تولید کننده و مصرف کننده است. امسال باید به حمایت از کالای ایرانی توجه بسیاری شود. مسئولان کشور هم با حمایت از کالای ایرانی شرایطی را ایجاد کنند تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: مهم ترین راه کار تحقق شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی را ، اقدام عملی و خرید تولیدات است. در ورزش کشور نیز باید از همه ظرفیت های خود برای تقویت تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان داخلی استفاده کنیم که البته عملی نمودن آن نیاز به زمان دارد تا به عنوان یک فرهنگ در بازار مصرف نهادینه شود. حمایت از تولیدات داخلی فقط نباید در سال 97 تحقق یابد بلکه این امر باید در خانواده‌های ایرانی نهادینه شود. هرساله به حمایت از تولیدات داخلی توجه بسیاری شود.

منتقمی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان به استفاده از کالای ایرانی نگاه ویژه ای دارد، بیان کرد: فدراسیون گلف نیز به عنوان نهادی ورزشی در راستای حمایت از کالای ایرانی خرید تجهیزات ورزشی و البسه ورزشی داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به تولید لوازم و ادوات وودبال ،بهکاپ و کروکت در داخل از کشور اشاره کرد و اشاره کرد: خوشبختانه در حال حاضراکثر لوازم مورد نیاز در این رشته ها در داخل کشور تولید می شود همچنین از سال جاری تلاش و نگاه فدراسیون به تولید کلیه لوازم مینی گلف نیز در داخل کشور می باشد. حمایت از کلای ایرانی و خرید آن باید به صورت یک فرهنگ در جامعه رواج یابد. تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا های تولیدی خود، مصرف کنندگان را در خرید کالای ایرانی ترغیب کنند .

به گزارش برنا، منتقمی با اشاره به نقش تولید کنندگان خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان نیز باید با ارتقای کیفیت کالا های تولیدی خود، مصرف کنندگان را در خرید کالای ایرانی ترغیب کنند زیرا چنانچه تولید داخلی از نظر کیفیت قابل رقابت با نوع خارجی آن باشد خود به خود فرهنگ استفاده ازتولید داخلی ماندگار می شود.

سرپرست فدراسیون گلف در پایان، گفت: رسانه ها در حمایت از کالای ایرانی و داخلی نقش مهمی دارند. رسانه ها نیز به عنوان رکنی تاثیر گزار در فرهنگ خرید مردم باید توجه را معطوف به تبلیغ و مصرف کالای تولید داخل کشور کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید