بوفون در حمله شدیدش به داور مسابقه دیشب چه گفت؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :259796

دروازه بان و کاپیتان بانوی پیر پس از حذفشان مقابل رئال به داور بازی حملات شدیدی کرد و او را حیوان خطاب کرد.

در ادامه دور برگشت پیکار‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید، اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ راهی مرحله بعد شد.

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس که پس از گرفتن پنالتی در دقیقه ۹۰+۳ به نفع رئال به سوی داور حمله ور شده بود و داور او را اخراج کرده بود، درباره این پنالتی گفت: من مثل داور به این صحنه نزدیک بودم اگر شما توانایی درک و احساس داشته باشید چنین حرکاتی را در دقیقه ۹۰+۳ پنالتی گرفته نمی‌شود. کدام داور در چنین دقیقه‌ای ۹۰+۳ با بی شرمی پنالتی می‌گیرد. او انسان نیست بلکه حیوان است، چون احساساتش را از دست داده است و تمام تلاش‌های پیش از این ما را قربانی کرده است. داور بازی بدون قلب است و به جای قلب یک مچاله کاغذ زباله دارد.

وی افزود: مایکل الیور داور بازی خارج از خدمتش بود. به تمام دوستانم در رئال مادرید و سرخیو راموس به خاطر راه یابیشان به نیمه نهایی تبریک می‌گویم. اما در جو چنین ورزشگاهی مثل برنابئو و مقابل چنین هوادارانی اگر راموس نمی‌تواند شخصیت خودش را حفظ کند پس باید در خانه بنشیند یا در سکو‌ها در کنار همسرش و فرزندانش باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، گلر تیم ملی ایتالیا ادامه داد: می‌دانم که داور تصمیماتش را بر طبق میلش گرفته است، اما واقعیت این است که صحنه پنالتی در داخلش شک زیادی وجود دارد. من نمی‌گویم که صد درصد تصمیمش اشتباه بود بلکه ۱۰ درصد امکان درست بودن تصمیم داور وجود دارد. این درحالی است که داور در بازی رفت پنالتی درست ما را نگرفت و امروز داور پنالتی کامل مشکوک را در دقیقه ۹۰+۳ به نفع رئال گرفت!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید