اولین تصویر جاسوسی از نسل جدید لکسوس ES

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۸:۰۲
    کد خبر :259183

احتمالا تا چند هفته آینده، نسل جدید لکسوس ES به طور رسمی از سوی شرکت خودروسازی لکسوس رونمایی خواهد شد، اما قبل از آن با تصویر جاسوسی این خودرو همراه باشید.

حدودا فروردین ماه سال 94 لوکس‌ترین سدان لکسوس در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین معرفی شد. فیس لیفت لکسوس ES با چهره‌ای جدی‌تر و جذاب‌تر که در دو مدل 200 و 300h در غرفه اختصاصی لکسوس در معرض دید عموم قرار گرفت و توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند، اما حالا با گذشت تقریبا 3 سال از عرضه این خودرو در نسخه‌های فیس لیفت، نوبت آن رسیده است تا شاهد طراحی و ساخت نسل جدید “لکسوس ES” باشیم که اخیرا با انتشار یک تصویر جاسوسی، طراحی و ساخت آن تایید شده است.
باتوجه به تصویر ارائه شده از خودروی نسل جدید لکسوس ES، می‌توان دید که شرکت خودروسازی لکسوس از زبان طراحی فعلی خود برای طراحی این برند استفاده کرده است و به همین منظور، می‌توان شاهد یک طراحی آشنا و شباهت آن با دیگر خودروی سدان این شرکت، یعنی خودروی لکسوس LS بود که در ظاهر خود برخی ویژگی‌های مشترک دارند، هرچند ظاهر این خودرو به طور کامل مشخص نیست، اما باتوجه به همین تصویر می‌توان شاهد اشتراکات نسبتا زیادی با دیگر محصولات لکسوس بود. هرچند لکسوس LS در سگمنت خودروهای سدان سایز متوسط قرار می‌گیرد.
به گزارش پرشین خودرو، طبق ادعای منابع خبری، این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی لکسوس همانند نسخه فیس لیفت اتومبیل که در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین رونمایی شد، نسل جدید آن را در نمایشگاه بین المللی “پکن” چین به طور رسمی رونمایی کند که از تاریخ 25 آوریل سال جاری شروع بکار می‌کند که در صورت تایید این موضوع از سوی شرکت خودروسازی لکسوس و رونمایی آن در نمایشگاه پکن 2018، جزییات فنی آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید