200 ورزشکار در مسابقات قهرمانی جهان جاده 2018 شرکت خواهند کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸
    کد خبر :259076

قوانین دریافت سهمیه جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان جاده 2018 اعلام شد.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری قوانین و شرایط حضور نمایندگان کشورها را در مسابقات قهرمانی جهان 2018 که به میزبانی کشور اتریش از 1مهر 1397 لغایت 8مهر 1397 برگزار می گردد را در 5 رده سنی اعلام کرد.

بخشی از قوانین اعلام شده به شرح ذیل می باشد:

بزرگسالان آقایان:

در مجموع 200 ورزشکار اجازه استارت مسابقه استقامت جاده را در این رده سنی خواهند داشت.

الف: کشورهایی که در رنکینگ جهانی از 1 تا 10 قرار دارند می توانند 8 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.(در مجموع 80 ورزشکار)

ب: کشورهایی که در رنکینگ جهانی از 11 تا 20 قرار دارند می توانند 6 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند. (در مجموع 60 ورزشکار)

ج: کشورهایی که در رنکینگ جهانی از 21 تا 30 قرار دارند می توانند 4 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند. (در مجموع 40 ورزشکار)

د: کشورهایی که در رنکینگ جهانی از 31 تا 50 قرار دارند می توانند 1 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند. (در مجموع 10 ورزشکار)

*کشورهایی که ورزشکارانشان در هیچ یک از 4 دسته بالا قرار نگیرند یک ورزشکار خود را در صورتی که در رنکینگ انفرادی بین 200 نفر برتر جهان باشد می توانند به این مسابقات اعزام کنند.

زیر 23 سال آقایان:

7کشور برتر در تورهای آسیایی :

الف: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 1 تا 2 قرار دارند می توانند 5 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ب: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 3 تا 4 قرار دارند می توانند 4 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ج: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 5 تا 7 قرار دارند می توانند 3 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

* کشورهایی که ورزشکارانشان در هیچ یک از 4 دسته بالا قرار نگیرند، یک ورزشکار خود را در صورتی که در رنکینگ انفرادی بزرگسالان تورهای آسیایی بین 150 نفر برتر باشد می توانند به این مسابقات اعزام کنند.

جوانان آقایان:

الف: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 1 تا 10 قرار دارند می توانند 6 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ب: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 11 تا 15 قرار دارند می توانند 5 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ج: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 16 تا 20 قرار دارند می توانند 4 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

* کشورهایی که در رنکینگ قرار ندارند و تمامی کشورهای دیگر می توانند 2 ورزشکار در این مسابقات شرکت دهند.

بزرگسالان بانوان:

الف: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 1 تا 5 قرار دارند می توانند 7 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ب: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 6 تا 15 قرار دارند می توانند 6 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

ج: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 16 تا 20 قرار دارند می توانند 5 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

* کشورهایی که در رنکینگ قرار ندارند و تمامی کشورهای دیگر می توانند 3 ورزشکار در این مسابقات شرکت دهند.

جوانان بانوان:

الف: کشورهایی که در رنکینگ تورهای آسیایی از 1 تا 5 قرار دارند می توانند 5 ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اتریش اعزام کنند.

* کشورهایی که در رنکینگ قرار ندارند و تمامی کشورهای دیگر می توانند 4 ورزشکار در این مسابقات شرکت دهند.

**در رشته تایم تریل نیز از هر کشور می تواند 2 ورزشکار شرکت کند.

لازم به ذکر است تمامی سهمیه های مسابقات قهرمانی جهان جاده 2018 تا تاریخ 11/04/97 اعلام می گردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید