6 شناگر ایران به فینال روز پایانی راه یافتند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲
    کد خبر :259050

ملی پوشان شنای ایران روز پایانی مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند را با کسب ۶ جواز حضور در فینال و ۲ رکورد ورودی B المپیک جوانان آغاز کردند.

در روز پنجم و پایانی مسابقات شنا انتخابی المپیک جوانان تایلند ملی پوشان تیم ملی ایران در چهار ماده ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر پشت در رده سنی جوانان و ۵۰ متر پروانه در رده سنی بزرگسالان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در روز پایانی این رقابت‌ها ابتدا سه شناگر جوان تیم ملی در ماده ۱۰۰ متر آزاد به آب زدند. علیرضا یاوری در این ماده بار دیگر موفق به کسب ورودی B المپیک جوانان شد و با ثبت زمان ۵۲:۹۹ راهی فینال شد. همچنین علی رشیدی با زمان ۵۳:۵۶ جواز حضور در فینال این ماده را بدست آورد. متین سهران نیز با ثبت زمان ۵۳:۷۹ به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا، در ادامه علی فتحی ماده ۲۰۰ متر پشت را با زمان ۲:۱۴٫۷۶ شنا کرد و راهی فینال این ماده شد. علی سرواند نیز دیگر شناگر جوان تیم ملی ایران در ماده ۵۰ متر قورباغه هشتمین ورودی B المپیک جوانان را برای ایران به ارمغان آورد این شناگر با ثبت زمان ۲۹:۶۴ علاوه بر کسب ورودی راهی فینال این ماده نیز شد. تا ساعتی دیگر انصاری و غلامپور که بطور مستقیم راهی فینال ماده ۵۰ متر پروانه شده بودند باید با حریفان خود به رقابت‌ بپردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید