امیزفیت ساعت هوشمند ۲۰۰ دلاری استراتوس را عرضه کرد

    کد خبر :258947

امیزفیت ساعت هوشمند مجهز به جی‌پی‌اس خود را که در نمایشگاه CES رونمایی کرده بود با قیمت ‍۱۹۹.۹ دلار عرضه کرد.

شرکت هونامی که از زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون چندین محصول تحت عنوان امیزفیت عرضه کرده است. جدیدترین محصول این شرکت استراتوس نام دارد که در جریان مراسم CES 2018 رونمایی شد و از هم‌اکنون در وبسایت این شرکت قابل سفارش است.

امیزفیت استراتوس که با عبارت ساعت هوشمند اسپورت مجهز به جی‌پی‌اس تعریف می‌شود به نمایشگر ال‌سی‌دی لمسی ۱.۳۴ اینچی مجهز است. حاشیه‌ی دور صفحه‌ی سرامیک و دکمه‌های فیزیکی از جنس استیل ضدزنگ از دیگر مشخصات ظاهری این ساعت هوشمند است. این دستگاه دارای بندهای ۲۲ میلی‌متری قابل تعویض است و از ۱۲ ورزش مختلف شامل دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا، تنیس، فوتبال و اسکی پشتیبانی می‌کند.

استراتوس می‌تواند به طور خودکار قدم‌هایی که در روز حرکت می‌کنید، مسافتی که طی می‌کنید، کالری‌هایی که می‌سوزانید، ضربان قلب و کیفیت شما را محاسبه کند. گزینه‌ای برای هشدار کم‌تحرکی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید آن را فعال کنید. وقتی این ساعت به دستگاه آی‌اواس یا اندرویدی متصل شود، می‌تواند اعلان‌های پیامک، ایمیل، تماس و… را دریافت کند.

سایر مشخصات هونامی امیزفیت استراتوس:

اندازه‌ی نمایشگر: ۱.۳۴ اینچ با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۰۰ پیکسل
نوع نمایشگر: ال‌سی‌دی رنگی همیشه روشن، با قابلیت عبور نور و خوانایی صفحه زیر نور آفتاب
وزن: ۷۰ گرم
فرکانس پردازنده: ۱.۲ گیگاهرتز
حافظه: ۴ گیگابایت
قابلیت‌های اتصال: بلوتوث ۴.۰ و وای‌فای
عمر باتری: ۵ روز مصرف عادی، یازده روز مصرف کم
مقاومت در برابر آب: تا عمق ۵۰ متری
حسگر ضربان قلب: اپتیکال (PPG)
مسیریابی: جی‌پی‌اس به همراه GLONASS

استراتوس به حافظه‌ی داخلی نیز مجهز است که این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را با خود به همراه داشته باشد. این ساعت هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از وبسایت امیزفیت قابل سفارش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید