۴۳ میلیون دقیقه مکالمه تلفنی با خارج در نوروز انجام شد

    کد خبر :258936

مقام مسئول شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: بیش از ۴۳ میلیون و ۴۵۷ هزار دقیقه ترافیک بین‌الملل میان ایران و دیگر کشورهای جهان در ایام نوروز امسال برقرار شد.

سهراب آغ‌بیات با اعلام اینکه در ایام نوروز امسال این شرکت‌ بیش از 43 میلیون 457 هزار دقیقه ترافیک بین‌الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد، گفت: از این حجم مکالمه، بیش از 28 میلیون و 976هزار دقیقه (معادل 66.7 درصد کل مکالمات بین‌الملل ایام نوروز) سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و حدود 14 میلیون و 481 هزار دقیقه (معادل 33.3 درصد کل مکالمات بین‌الملل ایام نوروز) سهم ترافیک وارده بین‌الملل به کشور بود.

وی افزود: بیشترین مسیر ترافیک بین‌الملل مربوط به کشورهای افغانستان، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، امریکا، آذربایجان، کانادا و آلمان بوده است.

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه اوج ترافیک روزانه در این ایام مربوط به روز اول فروردین سال 1397 بوده است، ابراز کرد: در این روز بیش از 4 میلیون و 530 هزار دقیقه (معادل 10.4 درصد کل مکالمات بین‌الملل ایام نوروز) مکالمه مبادله شد.

آغ‌بیات با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت پیش‌بینی‌های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود، تصریح کرد: کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت‌های 24 ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان عزیز در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید