«ماه عسل» بعد از ۱۲ سال به ثمر نشسته است

    کد خبر :25885

امیرحسین آرمان معتقد است این که یک برنامه‌ای بتواند دوازده سال روی آنتن برود نشان از هوش سازندگان آن دارد و البته تلاش بسیاری که به ثمر نشسته است.

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را با بازی او از شبکه دو سیما دیدیم شب گذشته مخاطب «ماه عسل96» بود و او که خود ورزش و سفر را به طور جدی در زندگی شخصی‌اش دنبال می‌کند درباره ماجرای روایت شده در قسمت دوم این برنامه گفت: روایت دیشب برنامه ماه عسل را دیدم و از آنجایی که خودم اهل سفر هستم بسیار از تماشای این قاب و شنیدن داستان پرفراز و فرود این دو جوان لذت بردم.

او در ادامه درباره دوازده سالگی این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی گفت: این که یک برنامه‌ای بتواند دوازده سال روی آنتن برود نشان از هوش سازندگان آن دارد و البته تلاش بسیاری که به ثمر نشسته است.

وی همچنین ادامه داد: باید به احسان علیخانی و تیمش برای ساخت این برنامه پرطرفدار تبریک گفت و ما می‌بینیم که سال به سال با شنیدن نظرات و مشورت‌هایی که او و تیمش با کارشناسان دارند نقطه ضعف‌هایشان هم کم‌تر و برطرف می‌شود. امیدوارم تلویزیون از این برنامه حمایت و کارشان ادامه داشته باشد.

ویدئوی صحبت‌های این بازیگر امشب از برنامه «ماه عسل96» پخش خواهد شد

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید