ارتش صهیونیست‌ها بعد از تهدیدات ایران در بالاترین سطح هشدار قرار گرفت

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
    کد خبر :258834

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند ارتش این رژیم بعد از حمله به فرودگاه تیفور در سوریه در بالاترین سطح هشدار قرار گرفته است.
بعد از حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور (T-4) در سوریه که به شهادت هفت ایرانی منجر شد، رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند تل‌آویو تهدیدهای ایران را بسیار جدی می‌گیرد و از بیم تلافی تهران یا حزب‌الله لبنان مرز شمالی فلسطین اشغالی را در بالاترین سطح هشدار قرار داده است.

به گزارش بازتاب روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با اشاره به اظهارات «علی‌اکبر ولایتی»، مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در مصاحبه با «المیادین» که گفته بود «جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند» نوشته «اسرائیل تهدیدهای ایرانی‌ها را بسیار جدی می‌گیرد: مرز شمالی به دلیل نگرانی‌ها از حمله تلافی‌جویانه ایران یا حزب‌الله و همچنین حمله احتمالی آمریکا علیه دولت سوریه در هشدار قرار گرفته است.»

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند رژیم صهیونیستی فرودگاه تیفور در نزدیکی حمص را هدف حمله قرار داده است. رژیم صهیونیستی هنوز رسماً به این حمله اعتراف نکرده است.

طبق گزارش هاآرتص، کابینه امنیتی رژیم صهیوینستی قرار است روز چهارشنبه برای بررسی تنش‌ها در مرز شمالی تشکیل جلسه دهد. در این نشست، نهادهای اطلاعاتی رژیم، ارزیابی‌هایشان از تحولات جدید در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را ارائه خواهند کرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید