پخش مستقیم آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآن از شبکه رادیویی قرآن

    کد خبر :25848

آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه ساعت 18 تا 20 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان می‌شود.
سرود جمهوری اسلامی ایران، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حامد علیزاده رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از برنامه‌های این مراسم است.
در ادامه این مراسم مستند «ربع قرن» با موضوع فعالیت‌های نمایشگاه قرآن پخش خواهد شد، همچنین از سه اثر (مجموعه 20 قطعه انیمیشن‌های قرآنی حمایتی معاونت قرآن و عترت و نمایش یکی از آثار تولیدی و زندگینامه ایزودتسو، اسلام‌شناس، قرآن‌پژوه و فیلسوف نامدار ژاپنی با عنوان «مردی از سرزمین آفتاب» و آلبوم 12 قطعه‌ای موسیقیایی تواشیح به نام «نور باران») رونمایی می‌شود. در پایان این مراسم نیز سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهد کرد.
گفتنی است؛ آئین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دوشنبه، هشتم خردادماه، ساعت 18 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور مسئولان کشوری ولشکری، مدیران و پیشکسوتان قرآنی کشور برگزار و از رادیو قرآن به صورت زنده پخش می‌شود از ساعت 21 نیز علاقه‌مندان می‌توانند شنونده  برنامه شهر قرآن از محل برگزاری نمایشگاه باشند.
گفتنی است، برنامه «شهر قرآن» به تهیه کنندگی مسعودرضا خالقی و اجرای تیمور کوشکی هر شب از ساعت 21:15 الی 22 به صورت زنده از رادیو قرآن به سمع شنوندگان خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید