مردم دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند که به ضرر اقتصاد کشور است

    کد خبر :258474

رئیس کمیته روابط خارجه مجلس گفت:نوسانات ارز که حتما از طرف دشمنان هم دامن زده می شود، باعث نگرانی مردم شده است؛ مردم ارزش دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند و این به ضرر اقتصاد کشور است.

مرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مطرح شدن مباحثی در خصوص فیلترینگ تلگرام اظهار داشت: تصمیم به جا و درستی است که از پیام رسان های داخلی استفاده شود.

وی افزود: باید به شعور مردم احترام بگذاریم و این مساله را برای مردم بهتر تبیین کنیم تا خودشان داوطلبانه این کار را انجام دهند و شاهد یک کار ناقص و بی نتیجه نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در این رابطه باید به مردم اطمینان لازم درباره حفظ و امنیت اطلاعات شان داده شود.

صفاری در ادامه با اشاره به نوسانات نرخ ارز گفت: نوسانات ارز که حتما از طرف دشمنان هم دامن زده می شود، باعث نگرانی مردم شده است؛ مردم ارزش دارایی خود را با نرخ ارز می سنجند و این به ضرر اقتصاد کشور است.

وی همچنین درباره آینده برجام اظهار داشت: با روی کار امدن ترامپ در آمریکا این سند هر روز مورد حمله بوده و ترکیب افراد و مقاماتی که در آمریکا بر سر کار آمده اند، آینده این سند را در ابهام فرو برده است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس تصریح کرد: اظهارات مقامات آمریکایی نشان می دهد که در آینده نزدیک احتمالا آنها از برجام خارج می شوند که بر این اساس مسئولان کشور و وزارت خارجه باید پیش بینی لازم را داشته باشند و شرایط جامعه را برای این امر آماده کنند.

صفاری ادامه داد: وزارت خارجه باید در صحنه بین المللی با دیپلماسی فعال حضور یابد و فضا را آماده کند که هزینه این تصمیم آمریکا بالا برود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی همچنین با هشدار نسبت به ذخایر آب استان اصفهان گفت: مردم تحمل بی آبی را برای چند ساعت بیشتر نخواهند داشت لذا یک کارگروه ملی برای این مساله چاره اندیشی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید