کلیپ جدید خواننده مشکی پوش در راه است

    کد خبر :258113

مدیر برنامه های رضا صادقی گفت: گروه جدیدی به رهبری صادقی در حال تشکیل است و نوازنده ها به تمرین مشغول هستند. گروه به شکل کلی تغییر کرده و اعضای آن شناخته شده نیستند.

علی جعفری مدیر برنامه های رضا صادقی درباره فعالیت های این خواننده گفت: در حال حاضر بخش اعظم تمرکز رضا صادقی روی تغییر تیم گروه موسیقی اش است و گروه جدیدی به رهبری او در حال تشکیل است و نوازنده ها به تمرین مشغول هستند. گروه به شکل کلی تغییر کرده و اعضای آن شناخته شده نیستند.

وی در همین راستا افزود: برای اواسط اردیبهشت ماه به بعد برنامه ریزی کرده ایم و قرار است پیش از ماه رمضان کنسرتی در اصفهان برگزار کنیم و بقیه کنسرت ها بعد از ماه رمضان اجرا خواهد شد.

جعفری درباره تاریخ برگزاری کنسرت های استانی رضا صادقی اظهار کرد: تاریخ کنسرت ها هنوز مشخص نشده و در مرحله دریافت مجوزهای آن هستیم. بیشتر تلاش ما این است که ابتدا روی تمرین و هماهنگی گروه جدید و رضا صادقی تمرکز شود و بعد از ماه رمضان فعالیت های این خواننده جدی تر و در حال و هوایی متفاوت و جدید ارائه می شود.

وی ادامه داد: ویدئو کلیپ قطعه “گرم و نرم” در حال حاضر مراحل تدوین خود را سپری می کند و قرار است 25 فروردین ماه پخش شود.

مدیر برنامه های رضا صادقی خاطرنشان کرد: برای تعیین روز کنسرت ها شورا آثار را بررسی کرده و پس از بررسی های لازم تصمیم برای تعیین روز برگزاری کنسرت ها گرفته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید