واکنش دولت به افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر

    کد خبر :257918

سخنگوی دولت گفت: وضعیت فعلی بازار ارز قطعا برخلاف میل ما است و ما از تمام ظرفیت‌های نظام برای اصلاح بازار ارز استفاده خواهیم کرد و ان‌شاءالله وضعیت آن را به سمت تعادل می بریم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر اظهار کرد: وضعیت فعلی پول ما در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست قطعا این انتقاد به ما وارد است و باید همکاران ما در ارتباط این بازار تلاش بیشتری کنند؛ چراکه نیاز به یک سیاست وسیع‌تر از بانک مرکزی داریم که این سیاست‌ها اتخاذ شد و جلسات متعدد ستاد ویژه این موضوع با ماموریتی که جناب آقای رئیس‌جمهور به معاون اول خودشان دادند، تشکیل شد منتها جنبه خبری به خود نگرفته بود.

وی افزود: روز گذشته آخرین جلسه برگزار شد و ان‌شاءالله سیاست‌هایی که ما کاملا آثار و ابعادش را دیده‌ایم، امروز هم در خدمت ریاست جمهوری نهایی می شود و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده آن را اجرایی می کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قبول داریم وضعیت، وضعیت خوبی نیست، اظهار کرد: برخلاف میل ما این وضعیت ادامه پیدا کرده است و ما تاکنون موفق نشده‌ایم اما قطعا در این راستا باتمام قدرت از ظرفیت‌های نظام استفاده می کنیم و ان‌شاءالله این بازار را متعادل خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید