محک جدی ملی پوشان تیراندازی در کاپ جهانی کره‌جنوبی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶
    کد خبر :257768

تیم‌های ملی تیراندازی ایران در رشته های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی جهت حضور در کاپ جهانی چانگ وون کره جنوبی ۳۰ فروردین ماه تهران را به مقصد کره ترک خواهند کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی جاکارتا و به منظور آنالیز عملکرد ملی پوشان، تیراندازان کشورمان در رشته های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از 2 تا 7 اردیبهشت ماه به مصاف رقبای مطرح خود می روند.

در رشته تفنگ، 10 ورزشکار متشکل از 5 آقا و 5 خانم در ماده های 10 متر، 50 متر سه وضعیت و میکس 10 متر برابر حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.

در رشته تپانچه نیز ملی پوشان کشورمان با ترکیب 10 نفره آقا و خانم، در ماده های 25 متر خفیف، 10 متر انفرادی و 10 متر میکس در چانگ وون به میدان خواهند رفت.

در رشته تیراندازی به اهداف پروازی، مسابقات در تراپ آقایان و بانوان، اسکیت آقایان و میکس تراپ برگزار خواهد شد که در این بخش شاهد حضور 8 ورزشکار کشورمان در این رقابت‌ها خواهیم بود.
گفتنی است هدایت ملی پوشان کشورمان در این مسابقات بر عهده ابراهیم اینانلو و مریم طالبی (تفنگ)،مصطفی احمدی و سکینه خدابنده لو(تپانچه) و فرشید عبدالمحمدی (تیراندازی به اهداف پروازی) خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید