بررسی Acer Predator

شکارچی ایسر فراتر از شکارچی

    کد خبر :257411

سال 2016 برای گیمرهای لپ تاپ باز سال بسیار خوبی بود. ورود محصولات جذاب با قیمت های رقابتی این عده از گیمرها را در سال رویایی خود قرار داد. لپ تاپ گیمینگ Acer Predator نیز در این سال رونمایی شد و بسیاری از علاقمندان را به خود جذب کرد.

پردازنده چهار هسته ای اینتل Core i7-6600HQ با سرعت 2.6گیگاهرتز،16 گیگابایت رم و شاید مهمتر از همه کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 با 6 گیگابایت رم از مشخصات استثنایی Acer Predator است.

Predator با قیمت 1700 دلار رقابت را با دیگر برندها با یک حاشیه سود کم کاهش داد این درحالی بود که این مشخصات سخت افزاری را نمی توانستیم در 1700 دلار خلاصه کنیم و همین موارد بود که گیمرها را به وجد آورده بود.

طراحی Acer Predator یک طراحی سفت و سخت است. رنگ های سیاه و سفید و تلفیق آنها با قرمز یک ابهت رنگی خاصی را به این محصول داده است.یک صفحه کلید RGB با پس زمینه و چراغ های قرمز یک زیبایی شناسی بصری را به Predator القا کرده است.

Acer Predator یک لپ تاپ بزرگ است و هنگامی که حرف از حمل و نقل این محصول است می توان ایراداتی به آن وارد کرد که البته با توجه به سخت افزارهای موجود نمی توان به آن پرداخت زیادی کرد. البته فضای اشغال شونده این لپ تاپ نیز بسیار زیاد است و شاید بر روی میز حاوی Acer Predator نشود یک لیوان چای نیز قرار بگیرد.

در مورد پورت های ورودی و خروجی Acer Predator می بایست بگوییم هیچ مشکلی در بین نخواهد بود .ایسر در این ابرمحصول خود تمامی پورت های موجود را قرار داده است.چهار پورت usb ،یک پورت usb نوع c ،دو جک 3.5 میلیمتری،یک اسلات کارت حافظه،یک پورت شبکه و پشتیبانی از تمامی خروجی های تصویر و صدا Acer Predator را به یک محصول کامل تبدیل کرده است.

در Acer Predator شما می توانید درایو نوری را بردارید و در اسلات خالی آن از یک افزونه خنک کننده اضافه بهره ببرید. این مورد برای بازی های بسیار سنگین و رندرهای سنگین گرافیکی می تواند کاربرد زیادی داشته باشد.این درگاه می تواند شما را در روزهای گرم نجات دهد.

پیش از این از اندازه بسیار بزرگ این لپ تاپ گله کرده بودیم اما باید بگوییم که اندازه بزرگ این لپ تاپ چند ویژگی خوب را نیز به همراه خواهد داشت.صفحه کلید بسیار پر جنب و جوش و راحت با کلیدهایی با حرکت های عمیق تنها می توانست در این ابعاد به وجود بیاید.صفحه کلید Acer Predator دارای چندین ویژگی پیشرفته است.شما در این صفحه کلید می توانید پنج کلید تابع را برای فعالیت های مختلف برنامه ریزی کنید و همچنین می توانید رنگ های پس زمینه مورد علاقه خودتان را نیز به کیبورد بدهید.

پد لمسی بزرگ در این محصول یک ویژگی و برای گیمرها یک مزاحم واقعی است اما ایسر با قراردادن دو دکمه خاموش برای پد لمسی و دکمه ویندوز خیال گیمرها را برای بازی بهتر راحت کرده است.

صفحه نمایش Acer Predatorاز کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است . صفحه نمایش 15 اینچی با خصوصیت ips دارای رنگ های پر جنب و جوش و نسبت کنتراستی بالایی است که می توان نمره قبولی و خوبی را برای این صفحه نمایش داد و می تواند حتی با صفحه نمایش های بزرگتر و گرانتر رقابت کند.

نکته ناامیدکننده در مورد این محصول اسپیکرهای آن است . شما می توانید تلفن همراه خود را روشن کنید و یک آهنگ پخش کنید و موبایلتان را در بین یک جعبه مقوایی خالی قرار دهید. دقیقا صدایی را می شنوید که Acer Predator با استفاده از دو اسپیکر و یک ساب ووفر داخلی از خود بروز می دهد. گیمرها باید بدانند که مشخصات این لپ تاپ برای گیم بسیار خیره کننده هستند اما اگر صدای خوبی نیز انتظار دارند به فکر یک اسپیکر جدا باشند.

در نتیجه این که Acer Predator یک لپ تاپ مخصوص بازی با عملکردی بی نظیر است که مزایای آن از کمبودهای آن به مراتب بیشتر است و مهمتر از همه این که قیمت این محصول با همین مشخصات نسبت به رقبای خود بسیار شگفت انگیز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید