پوگبا:‌ دیدن قهرمانی من‌سیتی مثل مرگ بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۴۵
    کد خبر :257065

بهترین بازیکن داربی منچستر از این که مانع قهرمانی این تیم شده است ابراز خوشحالی کرد.

منچسترسیتی دیشب (شنبه) در حالی با دو گل از همشهری خود منچستریونایتد پیش بود، ۳ بر ۲ بازی را باخت تا هفته‌ تلخ این تیم تکمیل شود.

پل پوگبا بعد از برتری تیمش در داربی منچستر گفت: واقعا دیدن قهرمانی سیتی جلوی چشم ما خیلی آزاردهنده و ناراحت کننده بود. این اتفاق برای ما چیزی شبیه به مرگ بود. خوشحالیم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم. به هیچ وجه نمی‌خواستیم برابر سیتی بازنده شویم. هنوز هم شکست سال قبل برابر این تیم در ذهن من است. نمی‌خواستیم سیتی جلوی چشم ما قهرمان شود و هواداران ما شاهد این اتفاق تلخ باشند. خوشبختانه توانستیم جلوی این اتفاق را بگیریم.

به‌ گزارش ‌مشرق، او در ادامه گفت: کریک خیلی به من کمک کرد که در تیم رشد کنم. او ویدئوهایی را به من نشان می‌دهد که چطور باید پیشرفت داشته باشم و بهتر شوم. خوشبختانه امروز هم شانس با ما یار بود و توانستیم به آن چه می‌خواهیم برسیم. نمایش ما در این بازی خیلی خوب بود. سه گل به ثمر رساندیم و چندین موقعیت دیگر هم برای گلزنی داشتیم. در هر صورت از کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالم. لازم است بازی‌های خودمان را با برد به پایان برسانیم و منتظر لغزش حریف باشیم. ما به گذشته کاری نداریم. فقط به آینده و بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید