عباسی: نباید برای ادامه همکاری با میثاقیان در معذوریت قرار می‌گرفتیم/ از سقوط تیم ناراحتیم اما ناامید نیستیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
    کد خبر :256991

مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان بزرگ‌ترین ایراد کادر مدیریتی این باشگاه را ادامه همکاری با اکبر میثاقیان در ابتدای فصل جاری عنوان کرد.

علی عباسی درباره سقوط زودهنگام تیم مشکی‌پوشان خراسان به لیگ دسته اول فوتبال، در پاسخ به این پرسش که آیا از سقوط این تیم ناراحت است یا خیر، گفت: غمگین نیستیم، چون تلاش خود را کردیم. اگر قرار است آدم این‌قدر تحت تأثیر سقوط یا صعود قرار بگیرد، نمی‌تواند به جریان عادی زندگی ادامه دهد. هر کسی تلاش خود را می‌کند و ممکن است شکست یا پیروزی به دست بیاورد. ما سال گذشته همین موقع جشن بقا در لیگ برتر را گرفتیم. البته از سقوط تیم ناراحتیم، اما ناامید نیستیم.

وی با بیان اینکه آوردن مشکی‌پوشان از لیگ دسته دوم به لیگ برتر کار سختی بود، اظهار داشت: تا جایی که از دست‌مان بر می‌آمد برای موفقیت تیم تلاش کردیم، اما شرایط مهیا نبود و به لیگ دسته اول رفتیم. الان هم جلسه‌ای داشتیم و برای فصل بعد برنامه‌ریزی کردیم. ایراد تیم ما زیاد نبود، اما فکر می‌کنم بزرگ‌ترین ایرادمان شروع با اولین مربی تیم یعنی اکبر میثاقیان بود! در هنگام تصمیم‌گیری برای همکاری با میثاقیان نباید در معذوریت با او قرار می‌گرفتیم، معذوریت اینکه تیم ما را در لیگ برتر حفظ کرد.

«ما در این فصل تلاش خود را کردیم و مشکل مالی چندانی نداشتیم»، مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان با بیان این جمله ادامه داد: پس از میثاقیان مرزبان را به تیم آوردیم که او هم پس از چند هفته از هدایت تیم استعفا کرد.

عباسی در مورد تغییرات زیاد سرمربی در تیم مشکی‌پوشان تصریح کرد: ما در طول فصل تنها یک مربی را با خواست خودمان تغییر دادیم که آن هم میثاقیان بود. پس از آن مرزبان سه هفته با تیم کار کرد که از لیگ دسته اول پیشنهاد مالی خیلی خوبی داشت و از مشکی‌پوشان رفت. پس از مرزبان دستیار او یعنی رضا عنایتی را به تیم آوردیم و با اینکه تجربه سرمربیگری نداشت، از او حمایت کردیم. عنایتی هم استعفا کرد و مهابادی را جایگزین او کردیم. ما از زمان تأسیس باشگاه روی ثبات خیلی تأکید داشتیم و چهار سال با یک مربی کار کردیم.

وی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی شبکه رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به حضور رسول خطیبی در این تیم خاطر نشان کرد: جذب او اشتباه بود چون ما شناختی از شخصیت او نداشتیم. خطیبی پس از چهار هفته از هدایت تیم استعفا کرد و پس از آن تغییرات آغاز شد. تغییرات کادر فنی یا به خاطر شرایط مالی نه چندان خوب تیم بود یا اینکه خود مربیان از کار خود استعفا کردند.

مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که آیا خودش در مسائل فنی تیم به خصوص در زمان حضور علیرضا مرزبان در جمع مشکی‌پوشان دخالت می‌کرد یا خیر، اظهار کرد: ما هیچ‌وقت در مسائل فنی دخالت نکردیم. مرزبان از نظر فنی مربی خوبی است، اما مشکل شخصیتی او باعث شد که نتوانیم با این مربی کار کنیم. مرزبان مربی تیم ما بود، اما شب بازی حساس تیم، مدیرعامل باشگاه دسته اولی با من تماس گرفت و گفت که خود مرزبان موافق رفتن به این تیم است. مرزبان کاری غیرحرفه‌ای انجام داد. پس از اینکه ما با استعفای او موافقت نکردیم بهانه آورد، در تمرین درگیری ایجاد کرد و از تیم رفت. او بر سر اختلاف‌نظر از تیم جدا شد.

عباسی در مورد انتقادات رضا عنایتی از مدیریت وی گفت: همه آدم‌ها ضعف‌ها و قوت‌هایی دارند. عنایتی از لحاظ اخلاقی بازیکن خیلی خوبی بود و هیچ‌کس نمی‌تواند از این لحاظ بگوید که او ضعف دارد، اما شاید در مربیگری نقاط ضعف بسیاری داشته باشد. ما یک باشگاه خصوصی داشتیم و تلاش کردیم روی پای خودمان بایستیم. همان‌طور که می‌دانید اقتصاد فوتبال تعطیل است، اما با این حال تلاش کردیم درآمد ایجاد کنیم. چشم‌انداز ما در فعالیت روی تبلیغات محیطی بسیار خوب بود، اما اتفاقات زیادی در این خصوص رخ نداد. ما منابع مالی خوبی به خصوص در قرارداد شرکت ایران نوین پیش‌بینی کرده بودیم و مشکلات از جایی آغاز شد که به رقم موردنظرمان نرسیدیم. پس از آن تدبیر ما ایجابی نبود، بلکه سلبی بود و بیشتر تلاش کردیم تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود.

به گزارش تسنیم ،وی با بیان اینکه جنگیدن با تیم‌های دولتی بسیار سخت است، درباره کمک‌های مدیران استان خراسان رضوی به باشگاه مشکی‌پوشان تصریح کرد: چیزی که در لیگ برتر امسال عرضه کردیم تمام تلاش ما بود و می‌دانیم ضعف‌هایی داشتیم. ما در این فصل در مجموع هفت هشت میلیارد هزینه کردیم و مجموع قرارداد بازیکنان‌مان پنج میلیارد بود. شورای شهر جدید مشهد کمک‌هایی به ما کرد، اما در خصوص کمک سایر مسئولان استانی و شهری صحبتی نمی‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید