۲ جوان که یک ماشین گران قیمت دزدیدند

    کد خبر :25697

کارگردان «جاده» از پایان تدوین این اثر سینمایی و آغاز صداگذاری آن توسط آرش قاسمی گفت.

مجید اسماعیلی پارسا درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «جاده» گفت: به تازگی تدوین این اثر توسط حمید نجفی راد به پایان رسیده و در حال حاضر صداگذاری آن توسط آرش قاسمی، ساخت موسیقی توسط مسعود سخاوت دوست و اصلاح رنگ توسط حمیدرضا فطوره چیان در حال انجام است.

وی افزود: «جاده» یک فیلم اجتماعی و روایتگر داستان ۲ جوان است که قصد مهاجرت غیرقانونی به یک کشور دیگر را دارند اما به دلیل مشکلات مالی برای رسیدن به هدف خود یک ماشین گران قیمت را می دزدند و راهی مرز می شوند اما در نهایت در این مسیر دچار مسایلی می شوند که آنها را به چالش می کشد.

اسماعیلی پارسا با اشاره به اینکه فیلمش تا نیمه خردادماه آماده نمایش می‌شود، عنوان کرد: تمام داستان این فیلم در جاده روایت می شود به همین دلیل می توانم بگویم «جاده» یک فیلم در حرکت است.

این کارگردان در پایان اظهار کرد: من همیشه دوست داشتم که یک فیلم جاده ای بسازم و همیشه در ذهنم بود که داستان زندگی ۲ جوان در یک ماشین را روایت کنم به همین دلیل به سراغ ساخت «جاده» رفتم.

سایر عوامل فیلم سینمایی «جاده» عبارتند از کارگردان: مجید اسماعیلی پارسا، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا، امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، صدابردار: شکرالله داموغ، طراح گریم: فرشاد تندنویس، طراح صحنه و لباس: مجید اسماعیلی پارسا، تدوین: حمید نجفی راد، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، رنگ آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره چیان، مدیر تولید: اسماعیل مرزبان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سینا کریمی، دستیار اول فیلمبردار: علی مردمی، منشی صحنه: پرهام کاویانی، دستیار طراح و مدیر صحنه: آرمان نوبخت، عکس: فرهاد شهریزی، جانشین تهیه کننده: غلامحسین، حضرتی تهیه کننده: عباس روزیطلب، بازیگران: یوسف صفری، امیرمحمد عبدی، محمد رنجبر و شیوا محمدی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید