در مشیریه رخ داد

شلیک پلیس برای دستگیری زورگیر فراری

  • حوادث
  • شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۰۶
    کد خبر :256504

رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری زورگیر محله مشیریه با شلیک پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد فرهاد واقعی دراین باره گفت: روز گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری 169 مشیریه در حال گشت‌زنی در این محدوده بودند که فریادهای ناگهانی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراهش توجه آنان را به خود جلب کرده و بررسی های خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران متوجه شدند که سارقی موتورسیکلت سوار اقدام به سرقت تلفن همراه این فرد کرده است، گفت: با دیدن این صحنه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند اما سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد و از آنجا که احتمال داشت در این تعقیب و گریز به شهروندان آسیب وارد شود، به ناچار ماموران با شلیک تیر هوایی متهم را متوقف کردند.

رئیس کلانتری 169 مشیریه با اشاره به دستگیری متهم گفت: این فرد به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل و از سوی مالباخته نیز مورد شناسایی قرارگرفت.

واقعی با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهارکرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه اقرار کرد و اظهار داشت که با پرسه زنی در محدوده مشیریه و میدان آقا نور اقدام به سرقت تلفن همراه کرده است.

به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید