نامه رهبری به هنیه «منشور مبارزاتی ملت فلسطین» علیه صهیونیست‌هاست

    کد خبر :256417

مشاور رئیس مجلس، پاسخ مقام معظم رهبری به نامه اسماعیل هنیه را منشور مبارزاتی محکم ملت فلسطین خواند و گفت: ملت فلسطین با تکیه بر این منشور مبارزاتی می‌توانند به پیروزی دست یابند.

منصور حقیقت‌پور در تحلیل نامه اخیر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مقام معظم رهبری و پاسخ ایشان به این نامه اظهار داشت: اوضاع منطقه به سمتی حرکت می‌کند که جریان حق و باطل کاملاً شفاف می‌شود. اگر تا دیروز عده‌ای مرتجع در منطقه داعیه‌ حمایت از مردم فلسطین را داشتند، امروز کوس رسوایی آن ها زده شده است.

وی ادامه داد: این کشورهای مرتجع، نمونه دیگری از رژیم صهیونیستی در منطقه بودند که امروز به صورت علنی و شفاف، مسیر خود را از مردم فلسطین جدا کرده و به صهیونیست‌ها پیوسته‌اند.

مشاور رئیس مجلس افزود: مقام معظم رهبری در نامه اخیر خود اصالت را به مقاومت و مبارزه مردم فلسطین داده‌اند و هرگونه سازش و گفتگو با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و مردم فلسطین را برای دفاع از سرزمینشان، دعوت به همدلی و وحدت کردند.

حقیقت‌پور گفت: امیدوارم جریانات داخلی فلسطین بتواند دوست و دشمن خود را در معادلات جدید بشناسند و روی پای خود بایستند و بفهمند که فلسطین‌ تنها با مقاومت ملت فلسطین آزاد خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس نهم تصریح کرد: هیچ گفتمانی با اشغالگران فلسطین و غربی‌ها و آمریکایی‌ها نمی‌توانند سرزمین فلسطین را آزاد کند.

در گفتگو با مهر،وی تأکید کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران دفاع همه‌جانبه از مردم فلسطین است؛ مردمی که می‌خواهند بایستند و مقاومت کنند و در این راستا ما نیز حمایت همه‌جانبه‌ای از ملت فلسطین خواهیم داشت.

حقیقت‌پور، پاسخ مقام معظم رهبری به نامه اسماعیل هنیه را منشور مبارزاتی محکم ملت فلسطین خواند و گفت: ملت فلسطین با تکیه بر این منشور مبارزاتی می‌توانند به پیروزی دست یابند.

مشاور رئیس مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل و مرتجعین منطقه باید زیر پای مقاومت نابود شوند، هیچ حاکمیتی در عربستان یار و یاور مردم فلسطین نبوده است و امروز چهره اصلی خود را نمایان کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید