دریافت شارژ و حجم اینترنت رایگان ترفند جاسوسی از سیستم شما!

    کد خبر :255863

براساس اعلام پلیس فتا دریافت شارژ و حجم اینترنت رایگان از آن دسته ترفندهایی است که برای جاسوسی از سیستم کاربران به راه افتاده و مطرح می‌شود.

به گزارش فارس کاربران به این نکته توجه داشته باشند که بسیاری از نرم افزارهای که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغ شده و رایگان برای نصب قرار دارد، می‌تواند یک بد‌افزار باشد که اقدام به جاسوسی از سیستم ما یا سوء‌استفاده از اطلاعات و امکانات سیستم ما بنماید.
برپایه این گزارش کاربران نباید به هیچ وجه مورد فریب این دست تبلیغات اعم از دریافت شارژ رایگان، دریافت حجم اینترنت رایگان، اد کن جایزه بگیر، نرم افزار … قرار گرفته و اقدام به نصب این‌گونه نرم افزارها کنند.
بنابراین برای منفعت بیشتر به صورت آگاهانه اقدام به نصب هر نوع نرم افزار نکنید و تبعات منفی نصب اینگونه بدافزارها را دست کم نگیرید، چرا که در برخی مواقع منجر به برداشت تصاویر و فیلم‌ها از گوشی هوشمند شما می‌شود.
بهتر است کاربران نرم افزارهای مورد نیاز خود را از مبادی و سایت‌ها و کانال‌های معتبر و رسمی دریافت نمایند و درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید