احتمال تولید نسل دوم رنو کپچر با سیستم محرک پلاگین هیبریدی

  • خودرو
  • جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۲۱
    کد خبر :255666

براساس خبرهای منتشر شده در سطح اینترنت، نسل دوم رنو کپچر به همراه یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی معرفی و آماده عرضه به مشتریان خواهد.

باتوجه به ادعای منابع خبری، نسل جدید رنو کپچر برای عرضه در سال 2020 میلادی برمبنای پلتفرم جدید CMF-B توسعه پیدا خواهد کرد که برمبنای این پلتفرم جدید، محصولاتی همچون رنو کلیو و همچنین نسل جدید نیسان جوک هم توسعه پیدا کرده‌اند و حالا برای ساخت نسل جدید رنو کپچر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هرچند به لطف این پلتفرم جدید، می‌توان انتظار فاصله بین دو محور بیشتری برای نسل جدید “رنو کپچر” داشت که نتیجه آن می‌تواند فضای کابین بیشتر برای سرنشینان اتومبیل باشد.
یکی دیگر از مزیت‌های اصلی اتومبیل که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، امکان استفاده از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی بر روی آن خواهد بود که در حال حاضر اطلاعات دقیقی ارائه نشده است و حتی وجود این سیستم بر روی نسل جدید رنو کپچر یک شایعه بوده و هنوز از سوی شرکت خودروسازی رنو تایید نشده است، اما از آنجایی که بیشتر شایعات درست از آب در می‌آیند و همچنین سیستم‌های محرک هیبریدی و پلاگین هیبریدی در برنامه ریزی تمامی شرکت‌های خودروسازی قرار گرفته است، می‌توان امیدوار بود که خودروی نسل جدید “رنو کپچر” با سیستم محرک پلاگین هیبریدی آماده عرضه به مشتریان شود.
علاوه بر این موارد، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی رنو از موتور جدید 1 لیتری سه سیلندر به عنوان یک جایگزین برای پیشرانه 0.9 لیتری استفاده خواهد کرد و همچنین با کمک گرفتن از اتحاد جدید خود با دایملر، یک پیشرانه چهار سیلندر 1.3 لیتری به گزینه‌های قابل دسترس مشتریان خود اضافه خواهد کرد، هرچند یک موتور دیزلی چهار سیلندر هم پیش بینی شده است که دارای حجم 1.5 لیتری بوده و می‌تواند دو خروجی قدرت 84 اسب بخاری و 113 اسب بخاری داشته باشد.
به گزارش پرشین خودرو، در پایان طبق ادعای منابع خبری، این احتمال وجود دارد که خودروی نسل جدید رنو کپچر در سال 2019 میلادی معرفی شده و از سه ماهه اول 2020 میلادی روانه بازار شود که برای تایید و یا رد این موضوع از سوی شرکت سازنده، باید تا معرفی رسمی خودرو صبر کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید