امین‌الله رشیدی با عشاق روی صحنه می‌رود

    کد خبر :255539

امین الله رشیدی با گروه موسیقی عشاق در تالار اندیشه حوزه هنری به صحنه می رود.

خبرآنلاین: گروه موسیقی عشاق با صدای حمیدرضا پنجه پور و پیام خانی در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود. در این کنسرت که در تاریخ 20 اردیبهشت برگزار می شود امین الله رشیدی به عنوان خواننده میهمان در کنار این دو خواننده حضور خواهد داشت.

تهیه کنندگی کنسرت عشاقرا مجید فلاح پور به عهده دارد و مدیر اجرایی آن آیدا امیری مقدم است و نوازندگانی همچون بهنام نظری، سارا مداح، پدرام غلامی، کوشا صرافی گوهر، امیرحسین طائی، لیلا رضوی، مجید خردجو، روزبه بهاری (ویلن)، داود یاسری و داریوش حجازی(ویلن آلتو)، ویلنسل(مسعود فیروزی)، نیلوفر ابراهیمی(فلوت)، فرشته مبشری(کمانچه)، نغمه افشار(تار)، مهرناز فداکار(سنتور)، کامیار محبت(تمبک)، محمدرضا رجبی والا(دف و دایره)، رسول آقایی(ویدرام) حضور دارند.

همچنین ناهید امیری، نفیسه سررشته داری و نگار مصطفوی به عنوان همخوان با گروه عشاق روی صحنه می روند و کمال کریمی، سهیل میرابراهیمی، خشایار سیف اله زاده و سیدمحمد رضا حسینی گروه سنتور را در این کنسرت تشکیل می دهند و سرپرست گروه سنتور جمشيد آقايى است.

گروه موسیقی عشاق در روز 20 اردیبهشت به خوانندگی امین الله رشیدی، حمیدرضا پنجه پور و پیام خانی در تالار اندیشه حوزه هنری تهران به روی صحنه می رود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید