همیشه باید مراقب و آماده برای مقابله با فتنه باشیم

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۶:۱۹
    کد خبر :255378

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: شهدا با نثار خون خویش به همه اعلام می‌کنند که همواره باید مراقب و آماده برای مقابله با فتنه بود.

به گزارش ایسنا:سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سرباز وظیفه شهید رضا مرادی علمدار از شهدای فاطمی حادثه خیابان پاسداران تهران که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی، جان خود را که عزیزترین دارایی شان است در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولی فقیه تقدیم می‌کنند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرباز وظیفه مرادی علمدار افزود: از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: این شهید بزرگوار در راه دفاع از امنیت کشور و حفظ آرامش شهروندان در مقابله با ناجوانمردان آشوب طلب به لقاء الله پیوست.

سردار رادان با بیان اینکه شهدا با نثار خون خویش به همه اعلام می‌کنند که همواره باید مراقب و آماده بود، چرا که در هر موقعیت و جغرافیا ممکن است فتنه ایجاد شود، گفت: این حضور پرشور ملت است که می‌تواند در چنین مواقعی فتنه را خاموش کند. ان شاء الله ما همواره از حضور و مشارکت مردم برخوردار باشیم.

گفتنی است، در مراسم چهلمین روز شهادت سرباز وظیفه شهید رضا مرادی علمدار از شهدای فاطمی حادثه خیابان پاسداران تهران که در مسجد جامع شهر قدس برگزار شد جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری و خانواده این بزرگوار حضور پیدا کردند تا مراتب قدردانی و احترام خود از خدمات این شهید بزرگوار که در راه انقلاب و اسلام جان خود را فدا کرد، به خانواده این شهید اعلام کنند.

لازم به ذکر است، سرباز وظیفه رضا مرادی علمدار، استوار دوم محمدعلی بایرامی و استوار دوم امامی از نیروی انتظامی و محمد حسین حدادیان از نیرو‌های بسیجی طی حمله اغتشاشاگران در خیابان پاسداران در ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل شدند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید