اینترنت بدون فیلتر در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد

    کد خبر :254947

خبرنگارانی که مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، اینترنت بدون فیلتر دریافت می‌کنند. در حال حاضر با پیگیری وزارت ارتباطات، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارائه اینترنت بدون محدودیت به 100 روزنامه‌نگار موافقت کرده است.

مراجع ذی‌صلاح، ارائه اینترنت بدون فیلتر به خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تایید کردند. پس از درخواست معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال حاضر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارائه اینترنت بدون محدودیت و فیلتر به 100 روزنامه‌نگار موافقت کرده است. این کارگروه با توجه به ضرورت برخورداری خبرنگاران و روزنامه‌نگاران از اینترنت بدون فیلتر، از این پس برای خبرنگاران مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت آزاد و بدون محدودیت ارائه خواهد کرد.
نحوه درخواست اینترنت بدون فیلتر

به گزارش ایسنا ، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران می‌توانند در صورت نیاز تا پایان فروردین‌ماه 1397 نامه‌ی درخواست و مشخصات شناسنامه‌ای خود را به همراه نام رسانه و شماره همراه به اداره خبرنگاران اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ارسال کنند. پس از احراز هویت و تایید فعالیت حرفه‌ای، این افراد جهت دریافت اینترنت بدون فیلتر معرفی خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید