ادامه اجرای طرح پلیس تا زمان بازگشت کامل مسافران نوروزی

    کد خبر :253903

رییس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم سیزده به در در امنیت کامل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس در طرح نوروزی 97 پلیس پایتخت گفت: با توجه به اینکه هنوز برخی از مردم در مسافرت هستند و یا به مراکز تفریحی مراجعه می کنند، مأموریت‌های پلیس کماکان به قوت خود ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال تهران و الریان قطر در تهران در روز سیزده به‌در تصریح کرد: این دیدار نیز در ورزشگاه آزای برگزار شد و همزمان با حضور گسترده و چشمگیر پلیس در مکان‌های تفریحی، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و… مأموران ما در ورزشگاه آزادی نیز حضور داشته و مأموریت های پیش بینی شده در کمال امنیت و آرامش انجام شد.
وی با بیان اینکه هنوز برخی از شهروندان تهرانی به منازل خود بازنگشته‌اند و در تعطیلات نوروزی به سر می برند، گفت: مأموریت های پلیس هنوز پایان نپذیرفته است و تا بازگشت شهروندان به تهران همچنان ادامه دارد.

سردار رحیمی با اشاره با اینکه اگر آرامش را در جامعه تزریق کنیم این آرامش بر رفتار اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود، تصریح کرد: با ایجاد آرامش در جامعه ما با کاهش ناهنجاری در سطح شهر مواجه خواهیم بود.

رحیمی با تاکید بر اینکه هیچ رفتار پلیسی نبایستی منجر به تعدی و تعرض به حقوق شهروندان شود، گفت: مأموران پلیس پایتخت موظف هستند ضمن رعایت حقوق شهروندی افراد جامعه در برخورد با مجرمان، هیچگونه اغماض و چشم پوشی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با بیان ادامه فعالیت و حضور مستمر گشت‌های ویژه پلیس در سطح شهر، افزود: ماموران پلیس در کلیه محل های برنامه ریزی شده حضور داشته و در خدمتگزاری مؤثر و مفید به مردم اهتمام می‌ورزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید