تخته موج سواری هم برقی شد

    کد خبر :253461

یک شرکت تجاری موفق به تولید تخته های موج سواری تازه ای شده که برقی هستند و البته قرار است با قیمتی نه چندان بالا روانه بازار شوند.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، شرکت بلی شارک قصد دارد دو مدل از این تخته های موج سواری را تولید کند که یکی ورزشی و دیگری مناسب کارهای نمایشی است.

تخته موج سواری مناسب فعالیت های نمایشی از پلیمر تقویت شده تولید شده و همراه با باتری ۳۰ کیلوگرم وزن داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۲ کیلومتر در ساعت می رسد. مدل ورزشی این محصول که در تولید آن بیشتر از فیبر کربنی بهره گرفته شده با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت حرکت می کند.

باتری های مورد استفاده در این تخته های موج سواری بعد از ۱.۵ تا ۲ ساعت شارژ می شوند و هر بار می توان به مدت ۴۰ الی ۷۰ دقیقه از آنها استفاده کرد.

کنترل این محصول با استفاده از یک دستگیره متصل به دریچه گاز صورت می گیرد و توقف سریع حرکت تخته موج سواری نیز با استفاده از کمربند دارای دکمه خاص خاموشی ممکن است. آموزش استفاده از این محصول حتی برای افرادی که هرگز از آن استفاده نکرده اند به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

قرار است قیمت مدل نمایشی و ورزشی این محصول به ترتیب ۶ و ۹ هزار دلار باشد، این در حالی است که مدل هایی غیربرقی از این محصول با قیمت بیش از ۱۵ هزار دلار هم در بازار عرضه می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید