سوشی با چاپ سه بعدی هم به بازار آمد!

    کد خبر :253420

یک شرکت ژاپنی با استفاده از فناوری منحصر به فرد خود موفق به عرضه سوشی هایی شده که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت اوپن میلز که این فناوری را ابداع کرده می گوید چاپگرهای سه بعدی این شرکت قادر به تولید سوشی های ۸ بیتی هستند. شرکت یادشده قصد دارد از این طریق تغییراتی بنیادین در شیوه تولید و توزیع غذای انسان در سال های آینده ایجاد کند.

اگر چه در سال های اخیر استفاده از چاپگر سه بعدی برای تولید انواع گوشت، بستنی و حتی میوه های ترکیبی متداول شده، اما سوشی های تولیدی اوپن میلز را می توان با دقت چند میلیمتر طراحی کرده و برای افزودن مواد غذایی مختلف به آنها برنامه ریزی کرد.

در چاپگر سه بعدی تولیدی این شرکت از یک سیستم تولید سوشی مبتنی بر آب برای افزودن انواع طعم دهنده ها، مواد غذایی و افزودنی و حتی رنگ استفاده می شود و لذا نتیجه کار سوشی هایی بسیار متنوع و خوش طعم است.

اوپن میلز می گوید با ارتقای این فناوری در آینده غذاهایی با طعم، بافت، رنگ ها، افزودنی ها و ابعاد بسیار متنوع تولید می شوند که نظر همگان را تامین خواهند کرد. در چاپگر سه بعدی این شرکت از یک بازوی رباتیک هم برای افزایش دقت فرایند تولید سوشی استفاده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید