آسمان صاف پایتخت در روز طبیعت/ افزایش تدریجی دما

    کد خبر :252863

در روز دوشنبه (۱۳ فروردین) آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس براساس الگوی نقشه های هواشناسی فردا (۱۳ فروردین ماه) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است و تنها در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز (۱۲ فروردین ماه) در استان‌های خراسان رضوی، کرمان و به‌صورت پراکنده درخراسان جنوبی و شرق یزد رشد ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود همچنین برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و مازندران اوایل وقت امروز ابرناکی و بارش پراکنده دارند.

امروز در شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و هوای خنک در شمال شرق کشور ماندگار است. روند کاهش نسبی دما نیز در شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا (۱۳ فروردین ماه) افزایش تدریجی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین ماه) در برخی مناطق شمال کشور و سواحل خزر رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در برخی مناطق شرق کشور نیز رگبار پراکنده باران و وزش باد در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شوند.

به گزارش مهر، در روز دوشنبه (۱۳ فروردین) آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۳ و ۱۱ درجه سانتیگراد است. در روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) نیز آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد است و حداکثر دمای هوا ۲۵ و حداقل آن ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید