سرنشینان یک لنج باری در آبهای خلیج فارس نجات یافتند

  • حوادث
  • شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۳:۰۰
    کد خبر :252537

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هفت سرنشین یک لنج باری در مسیر دوبی- گناوه در آب های خلیج فارس از خطر غرق شدن نجات یافتند.

نورالله اسعدی افزود: یک فروند شناور لنج باری با ملیت ایرانی که از بندر دوبی به مقصد گناوه در حرکت بود، در فاصله هفت مایلی جنوب شرقی جزیره خارگ به علت شرایط بد جوی و آبگرفتگی از ادامه مسیر بازماند.
وی بیان کرد: این شناور حوالی ساعت 2:50 صبح امروز شنبه اعلام اضطرار کرد و شناور ناجی 9 از بندر خارگ پس از اعزام به موقعیت، موفق شد در ساعت 3:55 پس از جست و جو طولانی سرنشینان این لنج را نجات دهد.
اسعدی با بیان اینکه همه تجهیزات ناوبری شناور حادثه دیده از کارافتاده بود اظهارکرد: شناور ناجی، افراد نجات یافته را حوالی ساعت 5:10 صبح امروز در بندر خارگ به ساحل رساند و وضعیت سلامتی آنان رضایت بخش گزارش شده است.
به گزارش ایرنا ، اسعدی با اشاره به غرق شدن لنج باری یاد شده در آب های خلیج فارس بیان کرد: به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه می شود ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور را پیش از انجام سفر دریایی کنترل کنند تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید