نگاه ویژه شورای پنجم به توسعه گردشگری

    کد خبر :252461

یک عضو شورای شهر تهران گفت:علاقه‌مندی،اهتمام و توجه ویژه به توسعه گردشگری،شعار شورای شهر پنجم است.

الهام فخاری در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهارکرد: مهم‌ترین شاخصه ارزیابی در هر اقدامی ،رضایت‌مندی عمومی و مردمی است. شادی، رضایت مردمی و حس خوبی که در شهر وجود دارد بیانگر موفقیت ستاد گردشگری شهرداری تهران است.

وی افزود: شاید اقدامات ستاد گردشگری خیلی پر هیاهو و توام با سر و صدا نبود ولی آنچه که من در بازدیدهای میدانی و گفت و گو با مردم دیدم چیزی جز اظهار رضایتمندی نبود و همه حس خوبی داشتند که در یک فضای شاد، مثبت و با احترام به سلایق گوناگون،خدمات متنوع ارائه شده است‌.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رضایتمندی مردمی ارزشمند و دستاورد بزرگی است، گفت: دست اندرکاران ستاد گردشگری شهرداری تهران به کمک فضای مجازی به‌خوبی توانستند خدمات را به مردم معرفی کنند و تبلیغات دهان به دهان و مردمی در معرفی خدمات ستاد گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بسیار موثر بود.

فخاری خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مراکز گردشگری بویژه بافت‌های تاریخی پررنگ بوده است و گویی به دنبال «کشف شهر از نو» هستند.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر تهران اظهارکرد: این فضای مثبت به پاس احترام به مردم توسط مدیریت شهری ایجاد شده و در عین حال حاصل تجربیات سال‌های گذشته است. شیوه معرفی و روند خدمات دهی،متنوع و با بهره‌گیری از روش مدرن و جدید بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ستاد گردشگری علیرغم فرصت و بازه زمانی کوتاه برای تدوین و اجرای برنامه‌ها توانست به‌خوبی عمل کند و این مسیر و فرصت «شهر مردم برای مردم» که توسط این ستاد فراهم شده، در واقع تسهیلگر فعالیت‌های بخش‌های اقتصادی،فرهنگی و تاریخی است. امیدوارم همه ما قدرشناس باشیم و بتوانیم به تداوم و ارتقای گردشگری شهر تهران کمک کنیم.

فخاری در ادامه گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای شهر پنجم، جایگزینی درآمدهای پایدار به جای درآمدهای ناپایدار و آسیب‌رسان شهری است و یکی از مهمترین بخش‌های درآمد پایدار «گردشگری» است.

به گزارش ایسنا ،وی با بیان اینکه فرصت ها،ظرفیت و سرمایه‌های شهر تهران بی‌نظیر است و باید از این بستر بهره ببریم،اظهارکرد: علاقه‌مندی،اهتمام و توجه ویژه به مقوله گردشگری، شعار شورای پنجم است و حرکت در مسیر درآمد زایی بیشتر از حوزه گردشگری را به جد دنبال و اجرایی می‌کنیم.

فخاری افزود: امید است با نگاه نو، تجربه‌های خوب و تبدیل گردشگری به بخشی از سبک زندگی،گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شود.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: قول می دهم که شورای شهر به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی توجه بسیار ویژه تری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید