احتمال عرضه گوشی هوشمند با برند پالم

    کد خبر :252239

به‌ نظر می‌رسد شرکت چینی تی‌سی‌اِل در نظر دارد طی سال جاری میلادی یک گوشی هوشمند تحت برند پالم و با همکاری ورایزن عرضه کند.

احتمالا در نیمه‌ی دوم سال جاری یک گوشی هوشمند با برند پالم توسط اپراتور ورایزن ارائه خواهد شد. این گزارش تأییدکننده‌ی گزارش دیگری است که در ماه آگوست سال گذشته توسط نشریه‌ی هلندی Android Planet منتشر شد و ادعا می‌کرد که شرکت تی‌سی‌ال قصد دارد یک گوشی هوشمند با برند پالم عرضه کند. با وجود گزارش‌های پیشین که ادعا می‌کردند چینی‌ها برنامه‌ای برای برند پالم ندارند؛ در آن زمان تی‌سی‌ال پاسخی در ارتباط با گزارش مربوط به عرضه‌ی گوشی با برند پالم منتشر نکرد.

به‌جز زمان احتمالی عرضه‌ی این گوشی، جزئیات چندانی در رابطه با این محصول منتشر نشده است. بر اساس گزارش وب‌سایت Android Police، این گوشی از سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد و چینی‌ها برای عرضه‌ی آن به همکار قدیمی پالم، یعنی اپراتور آمریکایی ورایزن روی آورده‌اند. در گذشته این اپراتور اغلب گوشی‌های تولیدشده توسط این برند را به فروش می‌رساند که در این میان می‌توان به Palm Pre 2 اشاره کرد.

شرکت چینی تی‌سی‌ال که در سال ۲۰۱۵ مالکیت برند پالم را به دست آورد، در تلاش است تا برند باسابقه‌ی بلک‌بری را نیز احیا کند؛ در این مسیر، چینی‌ها روی تجربیات نوستالژیک کاربران حساب باز کرده‌اند؛ تجربیاتی که به دوران پیش از اوج‌گیری شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و سرویس‌های استریم ویدئو نظیر نتفلیکس بازمی‌گردند. این استراتژی تا حد زیادی برای برند نوکیا موفقیت‌آمیز بوده؛ به‌گونه‌ای که فنلاندی‌ها در جریان دو دوره‌ی اخیر کنگره‌ی جهانی موبایل، نسخه‌های مدرنی از گوشی نوستالژیک نوکیا ۳۳۱۰ و گوشی نوکیا ۸۱۱۰ که خاطرات فیلم «Matrix» را زنده می‌کند عرضه کرده‌اند.

تی‌سی‌ال تاکنون در رابطه با این گزارش‌ها سکوت اختیار کرده و اطلاعاتی منتشر نکرده است؛ اما به‌محض انتشار اطلاعات جدید آن‌ها را بازتاب خواهیم داد. نظر شما در رابطه با احیای برند‌هایی نظیر نوکیا، بلک‌بری و پالم چیست؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید