کیا سدونا واگن مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

    کد خبر :252234

خودروی کیا سدونا واگن مدل ۲۰۱۹ با ظاهر بازسازی‌شده و مجهز به جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته اتوماتیک برای حضور در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی شد.

علاوه بر نمایش مدل جدید کیا K900 و نسخه به‌روزشده‌ی اپتیما، کیا قصد دارد از خودروی بازسازی‌شده سدونا واگن مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی کند. واگن به‌روزشده‌ی کیا سدونا (Sedona) قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

کیا سدونا همچنان از پیشرانه ۳.۳ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۳۶ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. با این حال پیشرانه در نسخه جدید به‌روز شده و به یک جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته اتوماتیک متصل است که به جای جعبه‌دنده‌ی فعلی ۶ سرعته مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیا تغییر مناسبی برای کاهش مصرف سوخت فراهم می‌کند و شتاب ون سدونا را بهبود می‌بخشد.

در فضای بیرونی، کیا سدونا به سپر جلو و عقب مجهز شده است؛ اما تشخیص تغییرات آن نسبت به مدل قبلی بسیار دشوار به نظر می‌رسد. بخش‌های پایینی کمی زاویه دارند؛ اما ترفند‌های بسیار کوچکی که در آن‌ها به کار گرفته می‌شود، خیلی ظاهر کیا سدونا واگن را عوض نمی‌کنند. تریم سطح متوسط کیا سدونا به دکمه فعال‌کننده برای در کشویی الکتریکی عقب تجهیز می‌شود. اما تریم‌های سطح بالای SX و SXL، در حال حاضر به چراغ‌های جلوی LED مجهز هستند. علاوه بر این، تریم SXL دارای سینی محافظ، چراغ‌های مه‌شکن و رینگ‌های کرومی ۱۹ اینچی است.

در بیرون خودروی کیا سدونا تغییرات زیادی به چشم نمی‌خورد؛ اما در فضای داخلی آن تغییرات بزرگ‌تری موجود است. به‌عنوان مثال، پکیج دستیار راننده در حال حاضر دارای سیستم هشدار توجه راننده است که خستگی راننده را پایش می‌کند و اگر تشخیص دهد که فرد خسته شده است، هشدار می‌دهد. در قسمت جلو یک دستگاه شارژر بی‌سیم جدید و نگهدارنده عینک آفتابی بین صندلی‌ها وجود دارد.

سرنشینان عقب خودرو می‌توانند از سیستم پیشرفته سرگرمی عقب استفاده کنند. به‌جای تنها صفحه نمایش بالاسری موجود، در حال حاضر پشت هر کدام از صندلی‌های جلو یک عدد صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی لمسی قرار دارد. این نمایشگرها دارای قابلیت اتصال به گوشی‌ هوشمند و نمایش صفحه آن هستند، بنابراین افراد می‌توانند گجت‌ هوشمند خود را به نمایشگر متصل کنند و در فضای اینترنت وقت‌ بگذرانند. در محدوده بار خودرو، یک درگاه USB در دسترس قرار دارد که می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگا‌ه‌های همراه استفاده کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید