شان پن رئیس جمهور آمریکا را کلاهبردار خواند

    کد خبر :252171

بازیگر و کارگردان آمریکایی که هفته پرکاری را پشت سر گذاشت با حضور در یک برنامه تلویزیونی استراتژیست پیشین ترامپ را کلاهبردار خواند.

به گزارش بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، شان پن هفته شلوغی را پشت سر گذاشت و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت کرد تا نخستین رمانش را معرفی کند اما او به بهانه رمان حرف‌های مختلفی هم به زبان آورد که حسابی سر و صدا کرد.

شان پن در تازه‌ترین حضورش دیروز پنج‌شنبه در شوی شبانه کانن اوبراین حضور یافت و از ارتباطش با استیو بانون استراتژیست پیشین ترامپ حرف زد. وی تهیه کننده یکی از فیلم‌های پن در دهه ۱۹۹۰ بود.

بازیگر برنده اسکار با استهزا گفت که او آن موقع هم همانقدر جذابیت داشت که حالا دارد. این بازیگر به صراحت گفت که تصورش این بود که وی باید یک کلاهبردار باشد و در ضمن وقتی ترامپ وی را به عنوان استراتژیست کاخ سفید معرفی کرد او اصلا متوجه نشد که این بانون ممکن است همان بانون باشد.

شان پن روزهای دوشنبه و سه‌شنبه را در نیویورک حضور داشت و با حضور در شوی شبانه استیون کولبرت در شب دوشنبه بسیار خبرساز شد چون با موهای آشفته و چشم‌های قرمزی جلوی دوربین حاضر شد که حاکی از بی‌خوابی بود و در عین حال شروع به کشیدن سیگار کرد. این رفتار وی سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

اما در حضور بعدی‌اش که شب بعد در برنامه دیلی شوی نوآ بود جدی‌تر ظاهر شد و بیشتر درباره رمانش با میزبان صحبت کرد. در این رمان وی رییس جمهوری مثل ترامپ را خلق کرده که قهرمانش نامه‌ای متفاوت خطاب به وی می‌نویسد.

در این برنامه نیز شان پن به تفسیرهای توهین‌آمیز ترامپ به هاییتی اشاره کرد و این در حالی بود که این بازیگر سال‌ها به عنوان داوطلب به مردم هاییتی پس از زلزله مهیب کمک کرده بود. وی گفت که حرف‌های ترامپ درباره هاییتی واقعا قلدرانه و ظالمانه بود.

وی این برنامه را با اعلام این که باید برای این حرف‌ها ترامپ را به دادگاه فراخواند به پایان برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید