سهام آسیایی افت کرد

    کد خبر :251986

پس از این که در معاملات دیشب وال‌استریت، سقوط سهام شرکت‌های تکنولوژی ادامه پیدا کرد و باعث افت بازارها شد، روز پنج‌شنبه سهام آسیایی دچار لغزش شد. دلار از رکورد دیشب خود فرود آمد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، پس از این که در معاملات دیشب وال‌استریت، سقوط سهام شرکت‌های تکنولوژی ادامه پیدا کرد و باعث افت بازارها شد، روز پنج‌شنبه سهام آسیایی دچار لغزش شد. دلار که به بالاترین میزان ۱ هفته‌ای خود رسیده بود امروز افت کرد.

سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که بازارهای اروپایی امروز بالا و پایین شوند. فوتسی انگلیس ۰.۳۵ درصد افت خواهد کرد، داکس آلمان ۰.۰۲ درصد بالا خواهد رفت و کاک فرانسه ۰.۰۵ درصد رشد خواهد کرد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپن ام‌اس‌سی‌آی پس از این که چند بار به محدوده منفی ورود و خروج داشت، ۰.۱ درصد افت کرد.

سهام شانگهای ۰.۱ درصد افت کرد، هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ۰.۲ درصد افت کرد و سهام استرالیایی ۰.۶ درصد از ارزش خود را از دست داد.

نیکی ژاپن سود اولیه خود را از دست داد و در نهایت بدون تغییر به کار خود پایان داد. کوسپی کره‌جنوبی توانست ۰.۱ درصد رشد کند.

احتمال این که دولت آمریکا قوانین نظارتی بیشتری بر بخش تکنولوژی اعمال کند، باعث شد تا سرمایه‌گذاران نگران شوند. با گزارشاتی حاکی از این که رییس‌جمهور ترامپ به دنبال محدود کردن بزرگترین خرده‌فروش آنلاین جهان است، سهام آمازون در معاملات دیشب ۳۰ میلیارد از ارزش خود را از دست داد.

دلار که دیشب ۱.۴ درصد جهش کرده بود امروز با افتی ۰.۴ درصدی به نرخ ۱۰۶.۴۵۰ ین رسید. روز دوشنبه نرخ دلار به پایین‌ترین میزان ۱۶ ماهه خود یعنی ۱۰۴.۵۶۰ ین رسیده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید