شاسی بلند چینی لینک اند کو 02 رونمایی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۱
    کد خبر :251934

لینک‌اند‌کو 02 به‌عنوان جدیدترین خودروی چینی بازار اروپا، در آمستردام هلند رونمایی شد و تا اواخر سال ۲۰۱۹ با مالکیت اشتراکی ارائه خواهد شد.

خودروساز چینی لینک‌اند‌کو (Lynk & Co) سومین مدل از تولیدات خود را با کد 02 در یک رویداد خودرویی در آمستردام رونمایی کرد. تولید اروپایی خودروهای جدید برای شهر گنت بلژیک تأیید شده است؛ این مدل در کارخانه‌ای بلژیکی ساخته خواهد شد که در آن، شرکت ولوو نیز برخی از خودروهای خود را تولید می‌کند. تولید شاسی‌بلند لینک‌اند‌کو 02 در سال ۲۰۱۹ شروع می‌شود و اولین مدل‌های آن در همان سال آماده تحویل به مشتریان خواهد بود. جزئیات فنی این خودرو اعلام نشده است؛ اما از پلت‌فرم و پیشرانه‌ی هیبرید ولوو XC40 استفاده خواهد کرد.

لینک‌اند‌کو همچنین روش جدیدی برای فروش خودرو در اروپا ابداع کرده است؛ خودروساز چینی فروشگاه جدیدی در آمستردام افتتاح می‌کند که به‌سرعت با مکان‌های جدید در شهرهای بارسلون، برلین، بروکسل و لندن ادامه خواهد یافت. این فروشگاه‌ها در مکان‌هایی با انتخاب شرکت سازنده برپا می‌شود و به‌عنوان مرکز فروش محصولات لینک‌اند‌کو فعالیت خواهد کرد.

این به اصطلاح «فروشگاه‌های آفلاین» در مناطق مرکزی تجارت قرار دارند و لینک‌اند‌کو آن‌ها را بوتیک‌های تبلیغاتی آسان برای ناوبری، فعالیت‌های اجتماعی و سرگرمی می‌نامد. فروشگاه آنلاین خودروساز نوپا با آدرس lynkco.com، از فروشگاه‌های جدید در اروپا پشتیبانی می‌کند که مشتریان می‌توانند از طریق آن محصولات شرکت را بررسی کنند و خودروی جدید خود را سفارش دهند.

لینک‌اند‌کو تصمیم گرفته است اثرات ناشی از تغییرات تریم‌های مختلف و آپشن‌ها را با تجهیز خودروهای خود به مجموعه‌های کاملا به‌روز کاهش دهد؛ این کار باعث می‌شود خریداران نیاز به خرید خودروی جدید برای ارتقاء امکانات و بهره‌گیری از خدمات جدید نداشته باشند.

 

لینک‌اند‌کو همچنین می‌خواهد تجربه‌ای متفاوت در فضای داخلی خودرو با هدف ساده‌تر شدن زندگی هنگام مسافرت ارائه دهد؛ این تجربه با طیف وسیعی از فناوری‌های مرتبط با آن از جمله دکمه اشتراک درون خودرو برای شارژ بی‌سیم و اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه لینک‌اند‌کو (Lynk & Co App Store) فراهم می‌شود. در این طرح تمامی مدل‌های خودروهای تولیدی شرکت چینی به نمایشگر لمسی مرکزی و سیستم‌های پیشرفته فناوری اطلاعات با قابلیت اتصال همیشگی به اینترنت مجهز می‌شوند. خودروهای جدید لینک‌اند‌کو در سوئد طراحی و با مدل مالکیت اشتراکی ارائه می‌شوند؛ این خودروساز جدید امیدوار است که بتواند به‌خوبی و با دقت بیش‌تر به سلیقه‌های مدرن رانندگان پاسخ دهد.

طی سال‌های اخیر و با افزایش رقابت چین برای کسب منافع اقتصادی، سرمایه‌گذاری زیادی برای بهبود کیفیت محصولات چینی انجام شده است؛ تا جایی که محصولاتی از چین برای بازارهای اروپایی ارائه می‌شود. خودروهای چینی، هنوز موفق به حضور در بازار آمریکا نشده‌اند؛ اما می‌توان فروش آن‌ها در این کشور را پیش‌بینی کرد. سیاست‌های اعمال‌شده توسط دولت‌ها، بر عرضه‌ی خودروها تأثیر دارد و اگر تصمیمات مناسبی از طرف کشور ما در این زمینه اتخاذ شود، شاید شاهد افزایش کیفیت محصولات چینی بازار خودروی ایران نیز باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید