حمله برانکو به کی‌روش: از کجا می‌داند بازیکنان داخلی آماده نیستند؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰
    کد خبر :251501

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلمان می‌خواهد سال جدید را با برد و بازی زیبا شروع کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تیم سایپا ابتدا با تبریک فرارسیدن نوروز گفت: بهترین‌ آرزوها را در سال جدید برای ایرانیان دارم. اولین بازی ما در سال جدید است. مدت زیادی است که هواداران را زیارت نکرده‌ایم. خوشحالم فردا دوباره آن‌ها را خواهم دید. دلمان می‌خواهد سال جدید را با برد و بازی زیبا شروع کنیم تا نتایج مثبت در سه سال اخیر را دنبال کنیم.

او افزود: نیازی نیست بگویم فردا چه بازی‌ای در انتظارمان است. سایپا تیمی است که یک امتیاز از تیم دوم جدول یعنی ذوب آهن کمتر دارد و می‌خواهد با قرار گرفتن بین سه تیم اول به لیگ قهرمانان آسیا برود. سایپا بازی‌هایی مثل پرسپولیس را دوست دارد و همان طور که مطلعید در دو بازی خود مقابل استقلال ۵ امتیاز کسب کرده است. سایپا مقابل ذوب آهن با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسیده و با پارس جنوبی هم مساوی کرده است. می‌خواهم بگویم بازی‌های بسیار خوبی مقابل حریفان مستقیمشان به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سایپا دو ملی‌پوش استاندارد و ثابت دارد. قلی‌زاده و ترابی دو بازیکن ملی‌پوش این تیم هستند. تقریبا می‌توانم بگویم تعداد ملی‌پوشان سایپا با تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس برابر است و در ۵-۶ بازی اخیر خود به فرم ایده‌آل‌شان که در ابتدای فصل داشتند برگشته‌اند. سایپا بهتر از نیم فصل اول شده است. آن‌ها بازیکنان جدیدی گرفته‌اند و کاملا آگاهیم که بازی سختی خواهیم داشت. علی دایی نیز قطعا یکی از بهترین مربیان ایران است. او برنده، مهاجم و جنگنده متولد شده است. تیمش نیز فردا همین طور خواهد بود. از همین رو فردا انتظار بازی‌ زیبایی را دارم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا سال ۹۷ می‌تواند سال قهرمانی تیمش در آسیا باشد، عنوان کرد: ما فردا با سایپا بازی داریم. اهداف ما و بلندپروازی‌های ما پایانی ندارد. می‌خواهیم قوی‌تر، بهتر و سریع‌تر شویم اما این کار آسان نیست. مقداری با ممنوعیت گرفتن بازیکنان جدید مشکل داریم اما با وجود همه این مشکلات، سال آینده قوی‌تر خواهیم بود. هرچند حضور طارمی و سروش رفیعی بازی‌های پرسپولیس را زیباتر می‌کرد اما مطمئنم سال آینده قوی‌تر خواهیم شد.

برانکو تاکید کرد: فردا به دنبال مسجل کردن قهرمانی هستیم اما نمی‌دانم چه برنامه‌ریزی برای جشن صورت گرفته است. با این حال اگر قهرمان شویم خوشحالی خودمان را خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از نشست خبری درباره اظهار نظر کی‌روش مبنی بر در اختیار گرفتن ۴۰ روزه ملی‌پوشان پیش از جام جهانی به دلیل آماده نبودن بازیکنانی که در لیگ داخلی بازی می‌کنند خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان آماده نیستند؟ او در چند بازی داخلی حضور داشته که بازیکنان را آماده نمی‌داند؟

برانکو تصریح کرد: اگر درست متوجه شده باشم بعد از بازی فردا باید به مرخصی سالانه برویم. قراردادم طوری است که تنها ۳۰ روز می‌توانم به مرخصی بروم. ظاهرا بازیکنان لژیونر خیلی آماده‌اند و مثل این که پرواز می‌کردند. آزمون، طارمی و انصاری‌فرد در بازی دیروز پرواز می‌کردند و بعد از نیم ساعت آن‌ها را در بازی نمی‌دیدم. آیا بازیکنان لژیونر هم در آن ۴۰ روز به اردوی تیم ملی می‌آیند؟ این را کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داخلی نمی‌توانند جلوی رونالدو ۱۰ بار به آسمان بپرند؟‌ تیم ملی دو جلسه تمرین داشته است. در دو جلسه چطور می‌توان این‌ها را تشخیص داد. من پاسخ این‌ها را نمی‌دانم و تنها سوال می‌پرسم. حتما می‌خواهد تمرین پرش بکنند تا بتوانند سر بزنند. نمی‌دانم شاید شما (خبرنگاران) پاسخ این سوال‌ها را بدانید.

او افزود: من چطور می‌توانم بازیکنان لیگ داخلی و لژیونرها را مقایسه کنم؟ من بازیکنان لژیونر را تمرین نداده‌ام که وضعیتشان را بدانم. اگر درست تشخیص داده باشم یعنی علی دایی مربی بدی است؟ اگر خوب متوجه شده باشم مربیان ایرانی، مربیان خوبی نیستند. پس چطور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید