«پایتخت ۵» ۱۸ قسمتی شد/ توضیح درباره یک ممیزی

    کد خبر :250582

تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» درباره تعداد قسمت‌های این سریال اظهار کرد که تعداد قسمت‌ها از ۱۵ به ۱۸ قسمت افزایش یافته است.

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» درباره افزایش تعداد قسمت‌های این سریال که این شب‌ها از شبکه یک روی آنتن می‌رود، به مهر بیان کرد: تعداد قسمت‌های سریال «پایتخت ۵» بیشتر شده و از ۱۵ قسمت به ۱۸ قسمت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم هر قسمت را در ۴۵ دقیقه بسازیم تا پخش آن با دیگر سریال‌ها همزمانی نداشته باشد و کمتر از ۶۰ دقیقه شود.

غفوری در واکنش به اینکه بخشی از صحنه‌های سریال «پایتخت ۵» در بازپخش دچار ممیزی شده بود و اینکه آیا امکان دارد این سریال در قسمت‌های بعد دچار ممیزی شود؟ عنوان کرد: تا این لحظه هیچ سانسور و ممیزی در کار نبوده است و من اطمینان دارم اتفاقی که رخ داد، تقصیر مسئولان پخش و حتی مدیریت سطح بالای تلویزیون نبوده است، بلکه تنها یک اشتباه بود که اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: من می‌بینم که تلویزیون و مسئولان همکاری بسیار خوبی با ما دارند. مؤسسه اوج و تلویزیون تاکنون سختگیری‌ای روی سریال نداشته‌اند و همه سکانس‌ها همان‌گونه که بوده، پخش شده است.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به بازخورد مخاطبان نسبت به سریال نیز گفت: اتفاقات و قصه اصلی سریال «پایتخت ۵» از این به بعد رخ می‌دهد و تازه ماجراهای داستان آغاز شده و خوشبختانه بازخوردهای مردم هم بسیار عالی بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید