نقوی حسینی: حمایت از کالای ایرانی نیاز به عزم ملی دارد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :250371

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان ولایی حمایت از کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: همه ملت ایران باید با باور و عرق ملی به صحنه آمده و از کالای ایرانی حمایت کنند.

سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: با توجه به مقابله‌ای که از طرف دشمنان وجود دارد ما راهی جز تکیه بر محصولات خود و حمایت از کالای ایرانی نداریم چون با حمایت از کالای داخلی می‌توان خروج از رکود را مورد هدف قرار داد و ضمن رونق بخشیدن به اشتغال به کالای خارجی تکیه نکرد.

وی حمایت از کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی خواست همگان است و تنها محدود به دولت و مجلس نمی‌شود. همه ملت ایران باید به صحنه آیند و با باور و عرق ملی از کالای ایرانی و تولید داخلی استفاده کنند.

نماینده ورامین با اشاره به پایان سلطه انگلیس در هند، گفت: مردم هندوستان برای مقابله با سلطه انگلیس، کالای انگلیسی را تحریم کردند که این باعث پایان سلطه انگلیس از هندوستان شد. ایران نیز چنین تجربه تاریخی دارد، ما امروز نیز باید کالای غیرایرانی را تحریم کنیم، موضوعی که نیازمند تعصب و عزم ملی است.

در گفت‌وگو با ایسنانقوی حسینی هماهنگی مجلس و دولت را در این زمینه برای برداشتن موانع تولید داخلی لازم دانست و گفت: باید شرایطی فراهم شود که با تصمیم مردم برای مصرف کالای ایرانی، کالاهای با کیفیت بالا و هزینه‌های معقول در دسترس باشد. باید موانع برداشته شده و کیفیت کالای داخلی افزایش یابد.

وی در پایان گفت: باید با عزم ملی و تحریم کالاهای غیرایرانی به فکر ایجاد اشتغال و رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید