سرقت ۷۰ میلیونی در جنت آباد، دستگیری در سرآسیاب ملارد

    کد خبر :250195

سارقی که سرقت ۷۰ میلیونی در جنت آباد انجام داده بود، در سرآسیاب ملارد دستگیر شد.

سرهنگ “عباس واعظی”، رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با اعلام این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده جنت آباد در خصوص سرقت ۷۰ میلیونی از منزلش، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق مسلح به سلاح سرد و با نقاب به منزل این شاکی وارد شده و پس از سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد به ارزش ۷۰ میلیون تومان از محل متواری شده است.

سرهنگ واعظی ادامه داد: در بررسی های انجام شده در یک لحظه چهره متهم از طریق فیلم دوربین های مداربسته دیده شد و بلافاصله از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که وی یکی از سارقان حرفه ای این محدوده است که در محدوده سرآسیاب ملارد مخفی می شود.

به گزارش مهر،رئیس کلانتری جنت آباد تصریح کرد: با هماهنگی از سوی مقام قضایی و همکاری ماموران پلیس فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، این متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مالباخته اعتراف کرد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز تعدادی از جواهرات و طلاهای مسروقه کشف و به همراه پرونده متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید