تکمیل بزرگراه تهران -شمال؛ گام موثری در توسعه صنعت گردشگری

    کد خبر :250191

فرماندار تهران با اشاره به ساخت و بهره برداری از ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران در آینده ای نزدیک گفت: قطعا تحقق این موضوع و تکمیل بزرگراه تهران-شمال گام موثری در توسعه صنعت گردشگری است.

“عیسی فرهادی” در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهار داشت: به حمدالله شاهد اقدامات بسیار مطلوبی از سوی شهرداری تهران برای خدمات دهی به شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگری هستیم.

وی افزود: از عملکرد شهرداری تهران رضایت مندی وجود دارد و در بحث راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.

فرماندار تهران با اشاره به برنامه شهرداری برای برگزاری “تورهای تهرانگردی “ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری تهران در ترویج فرهنگ و صنعت گردشگردی و جذب گردشگر راه اندازی تورهای تهرانگردی با برنامه غنی و منسجم است.

معاون استاندار تهران از افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال ۹۷ در مقایسه با سنوات قبل خبر داد و گفت: در صدد تقویت زیر ساخت های گردشگری شهر تهران هستیم.

به گزارش مهر،فرهادی با بیان اینکه حدود ۱۸۰ هتل و رستوران در دست ساخت و اقدام داریم، افزود:طبیعتا با آماده سازی این اماکن گام دیگری در راستای تقویت زیر ساخت های گردشگری برداشته ایم.

وی اضافه کرد: تکمیل بزرگراه تهران-شمال نیز می تواند به موضوع جذب گردشگر برای شهر تهران و توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید