فصل جدید «کتاب باز» با نمایشگاه کتاب می‌آید

    کد خبر :249933

مدیر شبکه نسیم ضمن تشریح سیاست های این شبکه در سال جدید از زمان پخش سری جدید «کتاب باز» و ساخت مجموعه جدید عروسکی خبر داد.

محمد احسانی مدیر شبکه نسیم تلویزیون درباره رویکردهای این شبکه در سال ۹۷ به خبرنگار مهر گفت: هدف ما این است که در سال ۹۷ یک یا دو عنوان جدید به برنامه های خود اضافه کنیم و باقی برنامه هایمان را به سقف جذب مخاطب برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون برنامه هایی مثل «کودک شو» به بخش آثار پرمخاطب وارد شده اند و قبل از سال ۹۷ حدود ۷۰۰ هزار پیامک برای رای گیری میان خانواده ها ارسال شده بود. علی رغم اینکه این مسابقه سلبریتی محور نیست اما باز هم مورد توجه است.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه «کتاب باز» که در سال ۹۶ در این شبکه پخش شد، عنوان کرد: اگر به روند تولید این برنامه دقت کنیم کاملا مشخص می شود که سری دوم نسبت به سری اول رشد کرده، طیف های مختلفی به این برنامه دعوت شدند و بیننده های بیشتری پیدا کرده است و من با بسیاری از افراد که ملاقات می کنم، می گویند این برنامه را دیده اند.

وی اضافه کرد: جالب است که سروش صحت مجری برنامه نیز زمانی به من گفت نیازشان به سلبریتی ها کمتر شده است و حتی مردم تماس می گیرند و علاقه دارند که قشرهای دیگری مثل نویسنده و شاعر به برنامه دعوت شوند و احتمالا همزمان با نمایشگاه کتاب این برنامه را آغاز کنیم.

احسانی همچنین با اشاره به برنامه «وقتشه» اظهار کرد: این برنامه با اجرای کامران تفتی به مهارت های ازدواج می پرداخت و حالا کمی عام تر شده است و به مهارت های زندگی می پردازد. این برنامه هم در سال ۹۷ ادامه پیدا می کند و هفته ای یکی دو بار خانواده های موفق به برنامه دعوت می شوند.

وی در واکنش به اینکه در این برنامه هم گاهی چهره ها حضور پیدا می کنند، اظهار کرد: جامعه مجموعه ای از افراد برگزیده است و توصیه ما به عوامل این برنامه این بوده است که بیشتر به افراد عادی جامعه بپردازند که در حوزه های مختلف موفق بوده اند.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه جدید این شبکه اظهار کرد: مجموعه جدیدی در قالب عروسکی رئال با اجرای بهرام عظیمی داریم که بعد از نوروز آماده می شود. این مجموعه با مشارکت وزارت بهداشت درباره بحث های مرتبط با سلامت است و من دو قسمت از کار را که تولید شده، دیده ام که خوب هم بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید