نایب قهرمانی کوراش ایران در آسیا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۲۷
    کد خبر :249871

تیم ملی کوراش ایران با کسب سه نشان طلا، سه نقره و دو برنز نایب قهرمان آسیا شد.

در پایان پیکارهای کوراش قهرمانی آسیا در هند، نمایندگان ایران با کسب سه نشان طلا، سه نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند. ازبکستان قهرمان شد و تیم میزبان بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش ایسنا، الیاس علی اکبری، محمد ملک محمدی و جعفر پهلوانی طلایی های کاوران کشورمان بودند، امید تیزتک، قاسم احدی و محمد علی ذاکری به نشان نقره یافتند و مهتاب باغچقی و زهرا باقری صاحب گردن آویز برنز شدند.

در جدول ۱۵ نفره وزن منهای ۸۱ کیلوگرم الیاس علی اکبری قهرمان شد و امید تیزتک دیگر نماینده کشورمان در این وزن بر سکوی دوم ایستاد.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و در فینال تمام ایرانی روز نخست محمد ملک محمدی به نشان طلا رسید و قاسم احدی دوم شد، در این وزن ۱۰ورزشکار حضور داشتند.

در جدول هفت نفره وزن به اضافه ۹۰کیلوگرم جعفر پهلوانی بر سکوی نخست ایستاد و محمد علی ذاکری در جای دوم قرار گرفت.

در بخش زنان در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نیز مهتاب باغچقی صاحب گردن آویز برنز شد و زهرا باقری نماینده وزن منهای ۷۸ کیلوگرم کشورمان بر سکوی سوم ایستاد.

بهزاد وحدانی و جعفر فیروز آبادی در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، طاهره آذرپیوند و فاطمه شبانی در وزن منهای ۵۲کیلوگرم، زهرا نادری و آذر کولیوند نمایندگان وزن منهای ۶۳ کیلوگرم و لیلا چغلوند دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند.

جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بدین شرح است:

ازبکستان/ ۱۱طلا، ۴نقره، ۱برنز
ایران / ۳طلا، ۳نقره، ۲برنز
هندوستان / ۱طلا، ۲نقره، ۱۳برنز
ویتنام/ ۱طلا، ۱نقره، ۲برنز
ترکمنستان / ۳نقره، ۴برنز
چین تایپه/ ۳نقره، ۳برنز
افغانستان / ۳برنز
ویتنام / ۲برنز
کره جنوبی / ۱برنز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید