امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۷۰۰ هموطن/ انتقال ۷۴۲ نفر به مراکز درمانی

    کد خبر :249807

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمربا اشاره به انجام هزارو۹۱۱ عملیات امداد و نجات از ۲۴اسفندماه سال گذشته تاچهارم فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد:در این مدت ۱۰ هزار و۷۲۱نفرخدمات دریافت کردند.

به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ساعت ۶ صبح امروز (چهارم فروردین ماه)، گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۷۴۲ تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور امدادرسانی شدند که از این تعداد یک هزار و ۲۲۸ نفر نجات یافته، ۷۴۲ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، به علاوه ۶ هزار و ۳۴۸ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان، بیان کرد: ۲ هزار و ۵۶۱ نفر از هموطنان اسکان داده شدند که از این تعداد ۵۰۳ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند. ۲ هزار و ۵۸ نفر از مسافران نوروزی نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۷۵مورد عملیات رهاسازی در ۹ روز گذشته انجام شد و بر این اساس ۳۰۸ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید