به روزرسانی زيرساخت‌های مکانيکال فرودگاه مهرآباد در سال ۹۷

    کد خبر :249792

مديرکل فرودگاه بين المللی مهرآباد از نوسازی تمامی زيرساخت‌های مکانيکال فرودگاه مهرآباد تا پايان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا از خرید سامانه‎ها و تجهیزات زیر ساختی نوین به منظور نوسازی امکانات و تجهیزات مکانیکال در سیستم های برودتی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: خرید چنین سامانه‎هایی با این حجم و آن هم در بدترین شرایط تحریم ظالمانه برای اولین بار در تاریخ صنعت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد با قدمتی چند ساله، بهترین گزینه برای به روزرسانی این امکانات بود، ادامه داد: این اقدام با تلاش اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی مدیران ستادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران محقق شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران با اشاره به اینکه روند نوسازی تجهیزات به سامانه‎های مدرن و به‎روز در دستور کار شرکت قرار گرفته است. تجهیزاتی مکانیکال فرودگاه مهرآباد از جمله دیزل ژنراتورها و دیگ‌های بخار و پکیج‌ها و هواسازها وهمچنین برج‌های خنک‌کننده سیستم‌های تأسیساتی ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد بروز شده است و قصد داریم که تا پایان سال ۹۷ این زیرساخت با امکانات جدید و مدرن به خدمات‎رسانی به مسافران بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید خریداری شده در این زمینه شامل زیرساخت‌های تاسیساتی است، گفت: با هماهنگی اداره‎کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاه، این سیستم ها برای بهبود سرویس‌دهی بهتر در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی به مسافرین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها فراهم خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید