بولتون کار خود را با اخراج ده‌ها مقام کاخ سفید شروع می‌کند

    کد خبر :249765

گزارش‌ها نشان می‌دهد که جان بولتون قصد دارد با هدف جلوگیری از درز اطلاعات، ده‌ها تن از مقامات و کارکنان باقی‌مانده از دوران اوباما و هرکسی که به ترامپ وفادار نیست را از کاخ سفید اخراج کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که جان بولتون، مشاور جدید امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد از هنگام آغاز به کارش ده‌ها نفر از مسئولان و کارکنان کاخ سفید را اخراج کند.

منابع مطلع به نشریه فارین‌پالیسی گفته‌اند افرادی که از زمان دولت اوباما در کاخ سفید حضور دارند و هرکسی که به ترامپ وفادار نیست از جمله افرادی هستند که قرار است توسط بولتون اخراج شوند.

یک مقام مسئول پیشین در کاخ سفید گفته است که «بولتون می‌توان کاخ سفید را پاکسازی کند این کار را می‌کند».

طبق گزارش واشنگتن‌اگزماینر، بولتون در گفتگوی اخیرش با فاکس‌نیوز به طور ضمنی به این نکته اشاره کرده است که برای حل مسئله درز اطلاعات از کاخ سفید، قدرتمندانه وارد عمل خواهد شد، خصوصا در مورادی که ماهیتا به امنیت ملی [آمریکا] مرتبط باشند.

به گزارش تسنیم ،بولتون در این گفت‌وگوی تلویزیونی تصریح کرد که این افراد نمی‌توانند بر اساس این طرز فکر که از هرکس دیگری اخلاقی‌تر و متعهد‌تر هستند، [حیات و امنیت] بیش از 300 میلیون آمریکایی را به مخاطره بیاندازد.

مسئله درز اطلاعات از کاخ سفید چنان رایج است که طبق گزارش نیویورک‌تایمز، ترامپ شخصا به بولتون گفته است که باید جلوی این درز اطلاعات را بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید