ارشا اقدسی: صحنه‌های “به‌وقت شام” در سینمای ایران بی‌سابقه بود

    کد خبر :249729

مدیر صحنه‌های بدلکاری «به‌وقت شام» گفت که بسیاری از صحنه‌های این فیلم سینمایی در سینمای ایران بی‌سابقه بود.

ارشا اقدسی مدیر صحنه‌های بدلکاری فیلم سینمایی «به‌وقت شام» درباره پیوستنش به این پروژه، گفت: فیلم سینمایی «به‌وقت شام» به‌خاطر این‌که در صحنه‌هایی نیاز به گروهی بدلکار داشت و با توجه به این‌که آقای حاتمی‌کیا پیش از این نیز من را می‌شناخت، پیشنهاد همکاری در پروژه «به‌وقت شام» را به من داد و من نیز با آغوشی باز از پیشنهاد او استقبال کردم. ما کار را قبول کردیم و خوشبختانه اتفاقات و صحنه‌های خوبی در فیلم اتفاق افتاده که می‌توان به‌قطعیت گفت که در سینمای ایران این صحنه‌ها بی‌سابقه بوده و در سینمای جهان نیز این صحنه‌ها کمتر ساخته شده است.

وی ادامه داد: من در کشورهای بسیاری به کار بدلکاری پرداخته‌ام، به همین خاطر می‌توانم بگویم که یکی از ویژگی‌های «به‌وقت شام» این بود که درون خودش پتانسیلی داشت که این پتانسیل باعث می‌شد صحنه‌ها و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش تسنیم ،این مدیر بدلکاری درباره داستان فیلم سینمایی «به‌وقت شام» اظهار کرد: خدا را شکر که «داعش» نابود شد، اما موضوع «داعش» در زمانی که ما این فیلم را می‌ساختیم، موضوعی جهانی بود و همه مردم جهان باید نسبت به این موضوع شناخت پیدا کنند. به‌نظرم این فیلم توانست به‌خوبی چهره‌ای از «داعش» و بخشی از جنایت‌هایش را به‌تصویر بکشد.

اقدسی درباره گمانه‌زنی خود از فروش فیلم سینمایی «به‌وقت شام» گفت: فیلم‌های آقای حاتمی‌کیا همواره مخاطبان خاص خودش را داشته و دارد؛ با توجه به تیزری که از فیلم منتشر شده، بسیاری مشتاق تماشای این فیلم هستند، بنابراین به‌نظر می‌رسد به‌وقت شام اکران موفقی را پشت سر خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید